BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 14, 2010

when she called me

she ok not he..dis entry bukan nak cerite pasal si muncit tapi nak cerite pasal seorang wanita yang sangat aku sayang and kadang-kadang die menceriakan aku setiap kalo die call aku..setiap kali die call mesti aku ketawa and kadang-kadang menjerit...siapakah wanita ini?? die lah MAMA

mama n me =)

saje nak buat entry nie sebab tadi mama baru call..tak pernah-pernah mama call pukul 12 malam sebab mama selalu tidur awal..except bile ade citer hindustan lambat jugak mama tidur..huhu...as i expected mesti mama ade story yang nak buat aku jelesh kalau mama call..yup dis is true..every time mama call mesti mama cakap "mama nak makan kat luar nie..makan sedap2..kakak makan ape??" or "kiteorang nak g shopping nie..da dalam kerete dah" or "mama otw balik kg" or "mama belikan afiqah............." haish..agak tertekan aku kalau salah satu ayat tu mama sebut..sebab perkataan macam tu lah menyebabkan aku lemah semangat n rase macam nak balik rumah terus time tu..and last week mama call mama betul2 buat aku sangat2 jelesh.mama cakap "7 march ni mama dengan abah g london kakak"..memang time-time tu jugak aku soh mama bawak aku..tapi apekan daya memang mama tak kan bawak aku..huk3..

n tadi mama call..mama dah balik dari london..++ mama cerite yang mama g paris after dah sampai london..OMG dat is one of my dream place..n mama dah pergi degan abah..siap naik cruise and ifel tower..mama mama mama kakak nak ikut!!! mama cakap tak beli cenderamata tok aku..just ade pon chocolate..wah!!chocolate pon jadi lah mama..pos kan la kat cinie..mahu mamam chocolate..last2 terpujuk jugak aku bile mama cakap time aku cuti nanti maybe nak pergi sabah..sabah pon jadi lah mama..asalkan dapat holiday juagk..but still PARIS!!!! owh ireally2 want to go there..mama cakap "nanti kakak dah kerje, dah ade duit sendiri, kakak pergi lah" hurm lambat lagi la macam tu mama...

by the way..tulis entry nie buat aku rindu pulak kat mama

p/s:tengah berusaha buat literature review for research proposal TT

No comments:

Post a Comment