BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 17, 2010

my secret

saye nak share 1 secrete
big secrete
cume orang tertentu je tahu

my secrete is
saye selalu senyum dengan die..ape2 die buat pon saye senyum..die buat orang lain marah pon saye senyum..diemenjengkelkan hati saye pon saye senyum...saye dipergunekan oleh die pon saye senyum..saye dimarah of course la tak senyum tapi saye senyap je...macam dungu jugak aku nie eh..senang jugak aku nie buli..

tapi...
dalam hati nie pulak lain..tiap mase and saat aku sumpah seranah die..segala bende haram aku sebut...aku pernah sampai menangis dibuatnyer...muncit tak pernah tahu kot aku menagis disebabkan orang tu..haish..

aku pernah di label selfish oleh die..aku jugak pernah dilabel kawan yang kurang baik...tapi die jugak selfish..kadang2 aku rase die lagi selfish dari aku..tapi apa aku kisah..kata2 die tak pernah nak effect hidop aku...aku bahagia macam nie..biarlah..

aku memang jenis pemendam..sekali orang tu buat aku marah+benci+menyampah..selama-lamanyer aku akan benci orang tu

sekian

p/s:dis week a crazy week...rupe2nyer bukan aku je ade masalah dengan ko

2 comments: