BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 4, 2010

buang habitat

buang tabiat la sebenarnyer....

semalam aku kuar lepak-lepak dengan muncit...lepas tu die beli magazine kapcai kot (sorry la tak familiar with magazine motor2 nie)..so muncit ade tunjuk 1 motor die berkenan KSR kot tak salah...motor tu small n cute..huhu..motor pon boleh cute ek..bak kate muncit kalau aku yang kecil nie pon sampai kaki..hoh..perli nampak ye muncit..tapi nak beli sakarang mane boleh mincit..rm7000 kot....tunggu la kamu kerje ye muncit...nanti kamu dah kerje moto tu letak kat rumah nanti saye wat racing g pasar..hahaha...macama aku nie ade lesen motor jek...muncit pernah cakap jugak kalau dah kawin nanti (doakan kami ade jodoh ye..dah berangan sudah) die nak belikan aku kete mini cooper yang barunyer,,,hoho...sebab kete tu comel n seswai dengan aku kot..huh..muncit..tak mahal ke???ke muncit yang nak sebenarnye??ngeh..ngeh...sorry la aku pon kureng pasal kerete-kerete nie..kalau die cakap pasal kerete aku angguk je kepala..tapi....bagaikan lebah lalu kat depan aku..tak paham mende habuk pon...hehe..layan kan jugak muncit aku nie...

so so so..aku yang tak minat bende-bende bermoto nie lagi-lagi la motor telah mambaca magazine kapcai tu dengan relahatinye sebab bosan tunggu muncit menghilang..huhu...tapi aku bace pon bukan aku paham sangat..sekali cakap pasal sisi la enjin la..aku pon macam ting tong ting bace..huhu..so last-last aku belek2 tengok gambar jah :33

borak-borak kosong dengan babah means abah aku

aku:kenape eh jarang ade motor warne pink??kan comel kalau motor warne pink
abah:akak nak ke motor warne pink??
aku:nak!!
abah:buat la lesen motor dulu
aku:biar betol abah?
abah:kalau nak buat lesen motor buat la..

aku masih terpinge-pinge bile abah kasi buat lesen motor..naik motor pon ayah aku tak kasi tau...tapi aku tak buat pon lesen motor..sebabnyer...kadang-kadang jangan percaye sangat ape yang ayah aku cakap nie...n n n lagi satu muncit mambangkang sekeras-keras batang pokok kelapa bile aku cakap nak amek lesen motor..sebab die pon sepesen je macam ayah aku...

p/s:jam dah pukul 12.27pm tapi aku tak mandi-mandi lagi =)

No comments:

Post a Comment