BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 14, 2010

her promise

sekarang tengah study week n aku menghabiskan study week aku di rumah..banyak gak cabaran nak study kat rumah nie...adoiiii....tapi senang bile lapar makanan dah terhidang..part tu aku memang suke..tak payah nak g kedai cari makanan..hehe..

lepas tu kat rumah mama n babah cek aku belajar ke tak..ala macam zaman sekolah dulu..."kakak belajar hari ni???"..."belajar la mama"...teringat zaman SPM aku..huhu

n semalam mama janji dengan aku...kalau aku dapat semua A tok subjek dis sem....aku boleh pilih mana2 phone aku nak termasuk la i-phone..n ditaja sepenuh-penuhnyer oleh mama...oh2..i want2...tapi macam kompem je dapat semua A...paling kurang pon boleh dapat A- kot..aku tak tengok lagi akunyer carry mark...kalau hancus carry mark aku...A- pon tak dapat.huhu...bye2 i-phone...wawawawa!!!

ok2..think positip bella (walaupon hanya dalam mimpi)...maintai 3.0 above pon da ok...betol2...nak sambung study..target for da i-phone...

p/s:study apenyer cik bella...kamukn ade janji dengan member2 kamu nak keluar hari ni..

No comments:

Post a Comment