BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 1, 2010

new year 2010

MySpacehey peeps

happy new year

rase tak terlambat lagi kot nak wish new year
well aku bukan lah jenis yang sambut new year and nak wish-wish new year kat orang pon tak rajin
malam new year pon aku dengan si die takat pergi pasar malam and cari makanan..tapi dah habis makanan kat pasar. then terus cari kedai makan. after tu aku and rumate aku dok layan cite papadom..best jugak layan citer tu..teringat kat babah aku yang suka kongkong aku dulu..hehe

tiap kali masuk tahun baru everybody will said about their azam..azam???azam??apakah azam??
semua cakap pasal azam tahun baru..tapi dieorang buat ke ape yang diorang azamkan tu??
tercapaikah azam mereke??
for me la kan malas la nak berazam-azam nie sebab tak semestinyer aku buat ape yang aku azamkan but i have a dream..ade something yang aku nak berubah..but not azam tahun baru la..azam untuk aku teruskan hidup aku nie dengan lebih bagus..ayat tak boleh bla~~

anyway
happy new year and enjoy year 2010
harap-harap koran dah buat bajet 2010 sebab aku dah buat bajet untuk bujan jan 2010 hehe

p/s:rajin pulak aku bangun awal time2 cuti nie =) and hepy beday intan (rumate time matrik dulu)

2 comments: