BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 2, 2010

avatar 3D

semalam aku and die kuar..alang-alang dah cuti kan...hajat utama keluar nie pun sebab nak melunaskan hajat aku yang nak sangat tengok avatar 3D...

kiteorang gerak dalam pukul 11.50 gitu..sampai kuantan dalam pukul 12.30..so aku suruh la die drop aku dekat east-cost mall (ECM) je..die pergi semayang jumaat..dalam masa nak dekat 2 jam jugak la aku menonong sorang-sorang kat ECM tuh dah nak sampai 100 jugak la aku habis..beli contact lance baru, beli tiket wayang (dah 3D mestilah mahal) dengan beli barang-barang dapur (sekarang nie dah masak sendiri kat bilik ). dah lepas beli barang-barang dapur barulah nampak lobang hidung pak cik tuh..lamenyer la...

aku beli tiket wayang pukul 5.45 itu pon dapat tempat row 3 dari screen.depan kot..tapi serious best citer tu lagi-lagi 3D..even aku mendapat gangguan dari orang belakang yang dok sepak-sepak kerusi aku macam aku nak je sepak balik orang tuh and gangguan dari ketidakselesaan pakai spek 3D tu..yang lain semua OK..aku tengok 3D macam real je bile ade semak aku macam nak tolak je semak tu ke tepi and debu-debu yang turun macam betul-betul jatuh kat aku..tapi yang aku betul-betul kagum tempat hutan yang orang-orang biru tu stay sangat cantik and penuh dengan kehijauan..aku dah la sangat mencintai kehujau-hijauan nie..tempat tu bila malam memang cantik..glow in the dark and banyak giler animal-animal yang pelik-pelik..memang tinggi la imaginasi orang yang buat cerite ni. dalam cite nie jugak die tunjukkan keganasan manusia yang sanggup bunuh orang-orang biru and tempat tinggal mereke untuk dapatkan ape yang diorang nak..diorang tebang tempat tinggal orang-orang biru..time tu aku rase sangat-sangat geram kat manusia tau (aku pon manusia jugak) macam tak berhati perut..overall memang best...sesiapa yang tak tengok lagi pergilah tengok..

tapi kalau diteliti balik memang manusia ni sebenarnye sangat selfish..kite tebang segala pokok and hutan..binatang-binatang yang tinggal dalam hutan tak ada tempat tinggal sebab kita ambil tempat tinggal diorang...haiwan mula pupus..manusia sanggup bunuh sesama manusia..tak ada perasaan kemanusiaan dah..mana hilang pon aku tak tahu..sanggup jadi backstabber untuk dapatkan ape yang kita nak..rogol anak sendiri and so on la..malas nak cakap banyak-banyak sebab diri sendiri pon tak perfect..renung-renungkan la kemana hilangnya perikemanusiaan tuh eh..

si dia after tengok cerita tu die pening-pening and nak termuntah..macam ibu mengandung la pulak..maybe die tak boleh terime kot tengok 3D..huhu

p/s:hari ini hari sabtu...so far hari ini seperti sabtu-sabtu yang biasa..tiada keabnormalan

2 comments:

  1. hoi bella. ko dok pahang. memanjang kuwa. haha. dok slgor. melongok kat umah tak berjalan. huhu~

    ReplyDelete
  2. haha..kot ye pon bg la salam..sapekah gerangan ko???

    ReplyDelete