BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 17, 2010

171 always in my heart

171 aka 17 January...hari yang bermakne jugak la untuk aku sebabnyer hari nie genap la 1 tahun aku couple dengan si die muncit aku hehe..dah lame jugak eh kiteorang couple..tak sangke i...aku sebenarnye agak teruje dengan tarikh nie...dari bulan 11 last year lagi aku da sibuk cari hadiah and servey present ape yang sesewai..and akhirnye aku berjaye jugak beli..simple je hadiah die tapi tak tahu la die suke ke tak..hope he like it

tapi macam agak sedey la jugak hari ni..die da promise kate tak akan buat training softball on 17 january sekali suddenly he said that die nak buat training petang ahad..mengamuk la aku..hari yang aku tunggu untuk just to be with him..hurm...ape nak buat bende da lepas..redha je la..so kiteorang menghabiskan masa bersama sampai ke tengah hari je..pkol 3 gitu dah balik sebab nak rush 4 da softball training..so die gantikan malam nie tak dapat dinner same-same die ajak la makan malam on saturday nite..sejuk sikit la hati aku dari nak memberontak for another 1 year..

hari nie pkol 8 pagi gitu dah keluar..awal kot aku bangun lepas subuh memang dah tak tidur..sebab kalau tido nanti dah tak terbangun hehe..kiteorang gerak pergi teluk cempedak sebab aku dah lame giler tak pergi sane..si die tak suke bawak aku pergi sane..alasan die sebab ramai budak ump..huh..sekarang nie pergi awal-awal pagi tak ade ramai orang..so tak boleh la kasi alasan banyak budak ump kn kn kn


si muncit ku yang comel ^^

susah giler nak suruh pak cik nie pandang camere

da lepas lepak teluk cempedak kiteorang gerak pergi megamall pulak..nak main bowling..bowling pon dah lame jugak aku tak main..tapi kalo nak ikutkan hati aku ni nak aje aku pergi karoke..tapi aku tak suke pergi karoke jamban...suke yang bilik punyer..tapi mahal..dilema orang tak cukup duit macam nie la...so main bowling 1 game..macam biase la aku sewajibnyer main bowling masuk longkang..akunyer mark half dari mark die..ish...tak patut.tapi aku ade jugak dapat strike dari si die tak dapat-dapat..hehe..after that kiteorang pergi lunc mcdonald then tengok wayang cerite paranormal activity (cite hantu yang tak nampak hantunyer)

budak muncit main bowling tak dapat strike hehe

makan time..mengidam mcd sebab dah lame tak makan mcd

aksi si muncit bile makan..sangat kawaii ^___^

lepas tu balik la nak buat ape da..softball dah menunggu..

p/s to muncit:jage barang yang saye kasi kamu tu elok-elok and thanks sebab bersusah payah pujuk saye ye

2 comments: