BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 26, 2010

bad condition

kof kof kof

adoiyaiiii
sekarang ni keadaan kesihatan aku sangat la tak mengizinkan
dok batuk-batuk dengan selesema sroootttt
dah 2 minggu kot aku macam ni
start kene bile eh
aku pon dah tak ingat bile
tapi yang aku tahu balik dari main futsal dengan huda malam tu terus aku demam
2 malam kot aku demam. tidur pon gigil

adoiiii
lepas tu start batuk-batuk
aku ingat lelah aku datang balik sebab tak tahan sejuk
sebelum nie tak ade a teruk sangat
biase-biase je batuk sikit-sikit
tapi risau jugak melarat sebab dah lame sangat batuk aku pon g la klinik ari jumaat lepas
aku g klinik kat ump je
dah la dokte die foreigner...kene speaking kot
jumpe dokte tu aku cakap la "i got cough and " pas tu aku blurr hidung berair dalam bahase inggeris ape eh??
aku tunjuk hidung aku and aku srrroooott =)
macam main teke-teke pulak dengan dokte tu..huhuhu
dokte tu chek temperature then die tulis-tulis something kat paper die and die suruh aku ambil ubat..
aku sakit ape pon aku tak tahu tapi sempa jugak aku tengok die tulis c-cold
nate gapo tuh??

semalam 25/1/10
aku kat kelas batuk-batuk non stop sampai aku kene keluar dari class cari toilet
sebabnyer..aku dah tak boleh nak control batuk aku
sampai nak termuntah aku batuk
seksenyer....
so maknenyer ubat ump takberkesan dengan aku
malam tu aku dengan si die pergi lah klinik luar
dokte die pon ok
friendly la dengan aku
sekarang ade 4 ubat aku kene telam
1. batuk kahak
2. antibiotik
3. resdung
4. cair kahak

i hate ubat!!

doakan aku agar cepat sembuh..aku dah tak larat dah nak batuk-batuk nie..batuk sampai sakit abdomen aku

p/s:kene present ergonomic lagi sekali...bencinyer!!dah la batuk-batuk..macam mane nak present ni...aiiyakkk

2 comments: