BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 11, 2010

friday is jumaat

haha..tak tahu nak latak entry ape..maybe dah lambat la nak post entry pasal hari jumaat yang lalu..tapi nak jugak update blog nie..basi pon basi la..ape aku kesah..akunyer blog jugak kan..huu
9 jan 2010 aku keluar ke kuantan dengan rumate-rumate aku..ruby, wani, and fana..plan asal ruby and wani je yang nak keluar..sekali tu aku nak ikut sebab nak beli no pin ptptn (walaupon dah 2 tahun belajar aku tak apply langsung ptptn tuh). so plan naik bus je lah..sekali si die kasi aku pinjam kerete die sebab tak kasi aku naik bus..ape lagi besuka-ria la kami..sekali dengan fana kami usung sebab aku tak tahu jalan kat kuantan tu..harap je 2 tahun kat pahang ni.hehe

so kiteorang gerak pergi kuantan after zohor..nak keluar cepat dari orang semayang jumaat...tempat terjahan pertama is kuantan parade (KP) tak tahu eje sebenarnye =) nak sampai KP pon aku dah buat hal dok termasuk jalan yang salah..bahaye weh..aku kureng familiar dengan jalan KP sebab jarang pergi KP..tapi dengan selamatnyer berjaya parking selepas berpusing-pusing di basement parking..sempat jugak aku beli 1 baju dekat KP nie..yang asal nak shopping tak pulak membeli..huhu..tabiat aku kot..


bella drive...stereng tu besar kalau nak compare dengan tapak tangan aku yang kecik nie..comel je aku bawak..hehe

after dah melaram dekat KP kami menuju pulak ke megamall sebab ruby nak pergi celcom center and nak beli baju..boleh tensen kot time nak pergi megamall tu..sesak jalan die dah macam entah hape-hape...dah mencarut-carut aku truuuttttt..sempat makan kek lagi tau..kalau jalan kaki dah smapai mega dulu..sesak jalan sebab time tu orang keluar office.serius insaf dah aku nak kaluar time orang balik kerje..macam haram jalan..lampu hijau pon tak boleh nak jalan jugak..setel sebentar pasal marah sebab dah dapat parking..kat mega pon aku tibai beli lagi 1 baju..white cardigan...terbang lagi duit aku..

next kiteorang pergi giant pulak..nak beli barang dapur..yang nie jalan die sesak lagi la haram..adush..sempat tangkap gambar posing-posing segala la..makan malam semua kat giant sebab kalau dah balik bilik malas nak masak..huhu..pukul 9 kot baru balik ump..serious memang penat aku 1 hari tu..time balik dah tak boleh nak focus kat jalan da..macam ngeng cikit drivenyer..tapi selamat sampai jugak...

picta time jalan tengah sesak and radio sangkut-sangkut buat hati aku panas


gambar paling sengal kot..ape kejadah



aku still focus kat jalan =)

smile =DDD

kredit to si die sebab dengan penuh kepercayaan bagi aku pinjam kerete die..hehe..nak kunci kerete pon tak tahu macam mane..hehe

p/s:mungkin bakal menjelma lagi cerita-cerita basi..

7 comments: