BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 7, 2010

aerobik ke kak??

petang semalam plan nak pergi aerobic dengan rumates tapi last-last
ngeng~
kami bergosip di satu sudut di dalam bilik ditemani laptop ruby
bukan main galak lagi bergosip
bukan gosip artis tapi gosip mencari wajah-wajah yang dikenali dalam google image hehe
terkeluarlah semua wajah yang pernah diadmire oleh budak-budak bilik aku ni
agak menarik jugak gosip kali ni tak senonoh punyer keje
wajah kekasih hati pon keluar jugak suke-suke ^^
wajah yang dibenci pon ade jugak di cari mula la nak mengutuk
agak aktif jugak la kami bergosip sampai berpeluh-peluh and ade yang sampai merah muka ye bergosip
tak payah pergi aerobic pon tak ape dah
dah keluarkan dah peluh-peluh tu

dah lepas penat aerobic bergosip kami semua pon turun la menuju ke pasar malam pulak

malas nak masak malam tu
kat sana terserempak la dengan faiz nor
niat dihati nak minta dia belanja sekali last-last aku yang belanja die..takpe...
aku tuntut ko belanje wahai faiz nor
dah pulak tu lama la pulak tunggu die punye makanan
oblonge je pon betul ke ejaan ni
tapi nak sampai ke magrib aku tunggu
dah terkeluar dah binatang haram dari mulut aku b***
aku niekan ada masalah sikit kalau dalam bab nak kene tunggu lama-lama nie
time tu ada terserempak dengan huda comot
dah makin kurus ye kakak kite nie
kagum aku..
aku bile lagi nak kurus gemok??

so dari asalnyer konon-kononnyer nakberaerobic jadi alkisah lain la pulak
dari last week plan nak aerobic tapi acik tak jadi jew

p/s:berhempas pulas malam semalam aku siapkan assgmnt sekali lecturer tu kate tambah lagi assgmnt...adush..terpinge-pinge aku dibuatnyer

2 comments:

  1. huhu


    aku kurus skit je


    ahhh
    nnt nk tuntut adiah dr ko

    ReplyDelete
  2. ok la tu dr dulu...gud improvement ye..boleh dpt 4 bintang kalo zmn skola tadika dulu..hehe..
    hadiah??
    what hadiah??

    ReplyDelete