BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 6, 2010

main masak-masak

hye peeps

masuk sem 4 nie budak-budak bilik aku semua tak turun makan kat cafe dah sebab kiteorang asyik memasak je kat bilik..hehe nak jimat cost la katakan
tapi memang serious aku dah jarang jejak kaki kat cafe tu..takat nak buat teman faai beli makanan je..aku dok termenung je kat cafe..hehe
tapi memang best masak kat bilik
periuk nasi sponsor dari balak budak bilik aku
lepas tu pandai-pandai la nak beli ape tok masak
kiteorang masak and goreng segala ape yang nak dimakan dalam periuk nasi tu
takot jugak one day nanti periuk tu dah tak larat nak memasak..
kiteorang masak simple-simple je la
makanan orang bujang la katakan
takat makan nasi gorang hari-hari..tapi best..selalunyer aku tambah =)
nak masak lebih-lebih tak boleh sebab bahan tak ada..
nak goreng ayam mane nak simpan ayamnyer..
bilik nie tak ade peti sejuk lagi..
larat pulak nak angkut peti sejuk naik tingkat 4 nie..
cramp kaki dengan tangan kot

nie la pai meggi ciptaan wani

nie pulak nasi goreng..siap ade smile lagi hehe

aku pernah main masak-masak dengan rumate aku
campur macam-macam la dalam periuk tu
kentang la, kicap, ikan bilis, sos cili sekali dengan perencah nasi goreng pon kiteorang bubuh..ngahaha
nasib baik sedap buat makan tengah hari hehe

cerite bilik:
kiteorang panggil budak sebelah bilik kiteorang "periuk" sebab acik nampak die cuci periuk je..dah la lame pulak tu cuci periuk..huhu..kalo nampak die tengah mencuci mesti sakit hati mesti tak jadi nak mencuci kalau ade die. kalau dia cuci tangan pon lama giler..kiteorang yang ambil wuduk pon boleh siap dulu dari die..

p/s:sangat sunyi

4 comments:

  1. maen masak2 ye...
    leh jadi bini da neh
    ehehe
    xD

    ReplyDelete
  2. [Eazy Izzuddin]
    hehe..dah boleh jumpe mak metue lpas nie..

    ReplyDelete
  3. [siggplus]
    huda xjoin la..bilik die jaoh dari bilik aku nie..

    ReplyDelete