BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 21, 2010

burnout night

akhirnye dapat jugak aku merehatkan minda aku yang serabut giler-giler...malam tadi aku bertungkus-lumus menyiapkan report and presentation untuk ergonomics..serious nak siapkan assgmnt ergonomic tu sangat la tak ergonomics untuk students..paham tak ape yang aku cakap nie..

"when the work is given exceed the students ability or overload work it can cause to confuse, exhaustion, burnout, fatigue and decreasing of work performance.quality and productivity of the work also decrease.its also can lead to absenteeism and come late to class"

mengarut sudah....malam tadi aku siapkan assgmnt sampai pukul 3 lebih ntah da nak masuk pukul 4 pagi kot..dah aku buat kerja kat bilik member aku..masuk pukul 2 pagi mule la mulut aku nak mencarut-carut bende haram..tu dinamekan work stress ok..time tu memang aku nak sangat-sangat tidur..tapi selagi tak siap bende alah tu memang jangan harap la dapat tidur..dah siap kerje tu hasrat di hati memang nak balik bilik..tapi bile keluar bilik je hati aku tak sedap..mula lah nak fikir bukan-bukan..jalan time pagi-pagi bute gitu bukannyer elok sangat..nanti ade bende lain yang ikut aku balik bilik..huhu..penakut la katekan =.= terus aku masuk balik bilik member aku and bermalam la kat bilik die...sunyinyer tidur tak ade my mr gupsy..kesian gupsy tidur sorang-saorang malam tadi..huk3..

bangun je pagi tadi....OMG!!!pukul 8.30 baru aku bangun..class start pukul 9 pagi..dush dush dush terus aku berlari ke bilik melintasi blok dengan muke sememeh baru bangun tidur..mandi dengan secepat yang mungkin (jenis mandi lame) sekali lagi OMG!!!! slide tak siap lagi..memang macam t****** (tak elok untuk tontonan umum)..siapkan slide yang memang last minit giler..jam dah menunjukkan lebih dari pukul 9.00 ye..dengan tudungnye buat hal..adush..mamang cari pasal...sampai class je dah pukul 9.20..lewat ye aku sampai class (saye budak baik mane pergi class lambat-lambat ni)..yang member aku yang aku tumpang bilik die lagi la lambat sampai class..disebabkan die sampai lambat group kami la kene present dulu..apa kejadahnyer..terus muka aku terpamer muke blur-blur kucing (sebab aku chumel ^^)

time present lagi la malamg keadaan aku..aku asyik batuk-batuk and suare yang keluar serak-serak and slow..sangat susah nak meluahkan ape yang tersirat di kepale otak nie..dah la ade par-part yang aku tak tahu..main cakap ikut suke mulut je la (cakap ikut nafsu betul)..tapi memang aku tak bersemangat sangat la hari nie and condition kesihatan aku semakin teruk..acik batuk-batuk and hidung berair...mungkin esok aku kene jugak jumpe dokte...

p/s:mahu mengenjoykan diri di hari cuti tapi macam tak boleh je


2 comments: