BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 31, 2009

mata-mate

i want light purple color
its look so sweet

salam semua
asal tajuk kali nie mata??? sebab aku nak cakap pasal mata aku..
sapa yang kenal aku mesti tahu tahap kerabunan ayam aku nie
sampai sapa-sapa yang tegur aku mesti aku buat tak tahu je sebab aku tak nampak siapa
bukan sombong eh tapi tak nampak
aku ade speak sape cakap aku tak ade speak..ade je
tapi aku tak suke pakai
sebab ape tak suke??
nak cakap la ni
sebab bile aku pakai spek tudung aku akan berterbangan tahap macam mak cik..makcik pon pakai tudung lagi elok dari aku and tak berapa nak selesa bila pakai speak
aku just pakai spek bile time drive and tengob sebab tak nampak subtitle bawah tuh..haha

baru-baru ni aku beli contect lense konon nak pakai la
1st day pakai aku suruh member aku pakaikan sebab aku tak reti nak pakai mende alah tuh..
aku letak kat anak mata aku mesti CL tu lekat balik kat jari aku
sekarang nie dah reti pakai la..
baru je 3 hari pakai adush~

nie kes pagi tadi..
aku dah macam lewat nak g class..so bergegas la aku siap
pkai CL segale la..
lepas tu kat class aku rase mate kiri aku macam kabur-kabur..
aku suruh la member aku check mate aku jup..
lepas tu dia kata belah kiri aku tak pakai CL
heh???aku rase aku dah letak dah kat mate kiri aku..
sah ni jatuh time aku nak siap
ngeg~
so aku bertahan la dengan sebelah kanan punye mate je selama 3 jam class tadi..
balik bilik cepat-cepat aku cari CL aku belah kiri.
cari punya cari aku jumpa kat lantai
keadaan dia..dah keras and penyek
alahai terbang duit aku macam tu je..
sedey la
so nanti aku nak g beli lagi
hahahah nie kes tak serik lagi

k la...nak chow pergi class balik..break 1 jam je pon nie..huhu
p/s:in future nak beli yang color punyer CL =)

2 comments:

  1. hahaha. bella ni. aduh. pkai spek deyh minachi. sng! huhu~

    ReplyDelete
  2. xmo pakai spek..nk beli yg baru..nasib la..ko xtahu betape terangnye dunia aku pkai CL tu tnpa halangan dr bingkai spek..huhu

    ReplyDelete