BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 26, 2009

hari terakhir ku di btho

hari-hari terakhir ku berada di rumah ku habiskan bersama-sama dengan member-member ku di BTHO..huhu
nie la muka-muka sengal member aku


lepas nie 1 sem lagi la baru dapat jumpa lagi budak-budak sengal ni..
kiteorang lepak-lepak kat lake valley dalam pukul 5 lebih janji pukul 5. sekali pukul 5 aku ade kat jusco lagi..hehe..sorry babe..dah lepas ambil diana and maz pergi la gerak rumah midy..die pulak belum siap..bergosip la pulak kami ber3 dalam kereta..agak-agak dalam 5.30 kot baru gerak g lake valley...

gambar sengal


the katak gurl =)


chak aaaa men sorok-sorok dalam semak

bergurau senda [aku lagi tinggi dari ko..haha]


budak sekor tu bersusah payah panjat bende alah tu


diana, me and maz

nie la gaya next top model yang terlatih..haha


arrr posing je lebih..nak gune benda excercise tu tak reti


mereka kejar jejaka-jejaka di depan tu
1st time aku nampak mereka berlari dengan laju


nak balik tu disebabkan penat bergusti, bergossip and kejar lelaki kiteorang pon kepenatan and beli la ice krim and aku la paling comot makan ice krim tu..dengan baju, camere and kunci kereta semua kena ice cream..makan macam budak kecik..haha

next time kita jumpa lagi eh babes

p/s:dah ada kat ump sekarang..and dapat jumpa si dia kejap tadi..hehe..disebabkan kerabunan aku makin teruk aku sampai dah tak cam dia..sorry

2 comments:

  1. mangkok. sejak bila lak aku lari laju kejar jantan? haha!~ fitnah2.. haha

    ReplyDelete
  2. mne ade fitnah la..btol ape ko lari laju..aku dgn maz tercicir kat blakang..haha..ade bukti gamba lg

    ReplyDelete