BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 11, 2009

berpanas di lake valley

selepas dah berkali-kali plan nak g lake valley lepak-lepak tangkap gambar dengan midy tapi asyik tak jadi akhirnye hari nie pergi gak lake valley tuh..bukan jaoh pon..sekangkang kere je dari rumah aku..

plan asalnyer nak pergi petang semalam sebab midy jugak yang ajak..aku on je la sebab petang aku free..tunggu punyer tunggu punyer tunggu sampai aku tertido..dah berape banyak kali aku bangun tido tunggu msg mak cik tuh..tapi tak ade berite dari die..rupe-rupenyer die pon tido gak..bengong betul..so secare automatiknyer plan pon batal!!

so pada malamnyer kami pon plan lagi sekali..kate nak gerak pkol 9 pagi so kene bangun pukol 8.30 pagi..pagi sangat nanti tak terbangun pulak kang..so aku dah berjaye bangun pukul 8.30..kejutkan midy tak ade balas..last-last pukul 10 baru gerak g lake valley sebab mak cik tu bangun lambat..time tuh memang panas la..aku jadi puteri payung hari nie..acik berpayung je..tak nak lepaskan payung..huhu..sangat panas weh..nanti gelap aku susah..nanti laki aku tak nampak aku pulak..dah la aku nie kurang cerah..

kami hanya amature
dari kanta lansa OLYMPUS

:midy dengan gayanye tersendiri:
:aku tak tahu ape yang die tangkap mungkin kanak-kanak yang berbaju tidur:





:koya sebentar:

p/s:esok nak kene gerak g melake pulak..kene berhimpi-himpit la dalam kete nanti

10 comments:

  1. nikmatnye dapat pegang kamera camtuh!!!
    ngahaha...

    ReplyDelete
  2. wah....
    cik bella sudah ade dslr la...
    sangat hebat.....

    ReplyDelete
  3. [l e e ]
    huhu..agak nikmat la dapat gune kamera tuh..tp malangnyer tu org punyer..tu yg x syok tuh..huk3

    ReplyDelete
  4. [asuramaru™]

    haha..bukan aku punyer..member punyer..koya2 nak main..hik3
    best pulak pakai dslr tuh..

    ReplyDelete
  5. haha. woi! :P

    ngutuk aku! Haha. sye nmpk2! :P

    ReplyDelete
  6. asal tak ajak aku?
    ish!
    nanti g putrajaya pulak :)

    ReplyDelete
  7. kalao sendiri punye mesti syok kan

    -->>

    -->>marila jumpe die d ipoh..heheheh
    -->> yg asia punye ritu tgok yg mule je
    -->> yg pening xde dendam n irihati kan

    www.khaizarien.com

    ReplyDelete
  8. [Cucuopahatok ]
    saye suke kutuk kamu..yea!!!

    ReplyDelete
  9. [. budu ]
    ko keje la pok cik..mcm mane nak ajak ko...
    ok2..nti free kiteorng g la putrajaya

    ReplyDelete
  10. [-aTie-]
    kalo yg sendiri mmg best..tp mahal kot..xmampu nak beli sendri

    ReplyDelete