BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 22, 2009

menggila

menggila??ape yang menggilanyer?? ni yang nak bagitahu..pembeli or penyopping mula menggila.. kira macam promotion and amaran jugak la..amaran??amaran ape??amaran lalulintas la..

hari nie merupakan Jcard day kat jusco cheras selatan..tak tahu la jusco lain buat Jcard day hari ni jugak ke tak..mama plan hari nie nak pergi jusco nak beli baju sekolah adik-adik aku...so kami 4 beranak pon gerak la g sekolah rendah adik aku dulu nak beli buku sekolah die..dalam pukul 11 lebih kami pon bergerak la ke jusco..tapi...................jeng jeng jeng dari jaoh sebelum aku nampak lambang jusco kerete dah semakin bergerak perlahan..kiri kanan penuh dengan kereta yang di parkingkan di tepi jalan and tengah jalan pon ade kerete..adush dalam hati aku dah kata macam tak ade je tempat parking nie..sekali sampai kat tempat nak masuk jusco die tak kasi masuk..segale pok guard dah tunggu tahan jalan kat depan tuh..memang giler la..diorang yang dapat parking dalam jusco tu agaknyer tunggu jusco bukak kot tak pon tido kat tempat parking tu terus..aku expek tak dek la ramai sangat orangkan..kot kot diorang nie kerje agaknyer amek cuti kot just for nak g Jcard day nie.. jalan nak masuk ke cheras perdana pon sesak jugak..tak pernah aku tengok jalan nak pergi cheras perdana sesak..macam dah jadi jalan penting pulak..so mama pon suruh la gerak pergi mines pulak..

nie la yang aku kate kan menggila..umat manusia akan mula berpusu-pusu menyerang bila ada hari-hari special ade less or sale yang gile-giler. tapi kadang-kadang sale nie bukan sale sangat..sebab before diorang buat sale nie harga barang tu akan naik and then die kate less 50% but actually the price akan turun to the same price..sebab adik aku ade perasan perubahan harga barang yang die nak a day before the less..huk3...kantoi....

anyway...aku dapat beli jugak barang-barang yang aku nak..hehe..upah aku drive budak-budak tu dari sekolah rendah ke kesesakkan lalulintas jusco sampai ke mines and then ke kajang dengan perut kosong..memang penat..pukul 3 baru aku dapat makan..huwaaa...terjawap gak sahutan perut aku yang lapo tuh..

p/s:a small skinny loser..thats me..believe it
mood: even i'm smiling and act like nothing wrong there always something wrong and i'm keep trying to accept my weaknesses..a bit gloomy

1 comment:

  1. hahaaha. gile ah seb bek aku x g. weh. aku pree kot sok! :)

    ReplyDelete