BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 9, 2009

a big loser

hye semua


aku tak tahu nak post pasal ape so sakarang nie aku nak bukak cerita pasal 1 rancangan "THE BIGGEST LOSER".even aku nie kurus tapi aku suke sangat tengok cerita THE BIGGEST LOSER rancangan nie pasal orang-orang yang berbadan besar or extra size fight untuk jadi kurus and healthy and actually aku belajar sikit-sikit bout healthy diet la dari rancangan tu
and sekarang nie kat channel hallmark ade THE BIGGEST LOSER ASIA
memang excited giler la aku nak tengok yang asia punyer. nak tengok macam mana orang asia punyer rangcangan kan.

tapi bile dah tengok seriously aku agak kecewe la dengan yang asia punya sebab macam some of them nak masuk just because of popularity nie bagi pendapat aku la kan tak tahu la kalau orang lain nampak macam mane..ade yang sorang peserta tu baru first day masuk dah nak tarik diri..bagi aku macam sia-sia je sebab maybe ade orang yang betul-betul nak turun kan berat badan tapi disebabkan dia orang tu tak dapat..

bile aku tengok macam lembik je eserta die terus dah tak semangat aku tengok..aku lagi prefer tengok rancangan SO YOU THINK YOU CAN DANCE lagi bagus..huhu

p/s: buhsannyer....................


6 comments:

  1. xpnh tgok la d bigger loser asia..tp yg luar punye tu memang best....

    -->>hehehe tu r..tapi cam ne bella leh trus jadi kawan ek?

    www.khaizarien.com

    ReplyDelete
  2. perot anda seb bek tak macam tu. hehe.

    deyh! the smallest loser tade ke?

    utk ppl cm kite :P hakhak

    ReplyDelete
  3. kite follow gak citer biggest loser asia

    ReplyDelete
  4. [-aTie- ]
    kalau the biggest loser yang luar punyer best..follow la gak time tengah cuti sem..

    >>
    macammane eh boleh kawan dgn die?? contact mcm biase je..bile ade prob kadang2 cite kat die..kite pon dah xdek perasaan kat die..tu yg bolah jd kwn tu kot..

    ReplyDelete
  5. [Cucuopahatok]

    haha..tengok org la babe..orangnyer slim okey!!

    tu la pasal.asal xdek pogram untuk orang2 kuus mcm kitekan..progran menaikkan berat badan..haha..mesti banyak anarox and bulimia join gak..

    ReplyDelete
  6. [[S]itie [B]Um [B]Um]
    dah xsemangat nak tengok cite tu..

    ReplyDelete