BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 16, 2009

route 76

hye peeps...

entry nie aku nak story bout my experience with my h2p4 gurls =)
after dah lame tak jumpe budak-budak praktikum aku time kat matrik akhirnyer dapat gak jumpe dewang kat sunway on 14th dec (isnin)

the sengalss yang join: bella (me), azie, amel, farahwahida, farah nadia, mia, pipat tetamu jemputan: midy (aku yang usung die), adik farah nadia. khairi (bf pipat)

major plan kami is nak main ice skating and almost of us memang tak pernah main bende alah tu..termasuk la aku..mule2 sampai kat sunway kieorang cari makanan dulu..lapar seh..tak breakfast lagi time tuh..kami menuju ke arah kenny rogers..baru 1st time mencube makan makanan tersebut..n agak sedap sampai midy dah teraddicted dengan kenny..bahaye tuh midy..banyak duit ko nak membayarnyer..

lepas dah mamam untuk mengalas perut..kiteorang pon menuju ke arah gelanggang ice skating..nie yang aku nak citer nie..aku nak bagitahu dengan banggenyer aku dah jatuh lebih 10 kali on my butt and its hurt ok!! sampai ke hari nie segale abdomen and otot-otot trisep and bisep aku sakit..macam baru lepas lari merentas desa..mule-mule masuk die punye gelanggang die tuh dah kene pegang tepi-tepi sebab takut jatuh..yang reti main midy je lah..huh benci midy!! tapi aku x give up..aku blaja slow-slow dengan berkat kesabaran midy and sanggup jatuh bersama-sama aku..aku pon dah reti la main sikit even still jatuh lagi..problem aku bile main ice skating aku nampak orang lain macam nak jatuh or dah tergoyang-goyang aku pun mule la jatuh..adoi!!!bile ade orang langgar aku or tersentuh aku pon aku mule la nka jatuh...bile aku terlanggar orang pon aku jatoh..orang tu tak jatuh..tapi memang best dapat rase experience main ice skating..huhu..bukan selalu dapat main mahal kot..lain kali nak main lagi ice skating la.. suke-suke..tapi satu je aku tak boleh main ice skating dengan lelaki sebab asal aku nak jatuh aku mesti peluk orang..betulkan midy.tanye la kat midy dah berape banyak kali aku peluk die..ngahaha..bahaye-bahaye..tapi yang tak bestnyer biler dah jatuh nak bangun balik tu susah..

and akhirnye aku n midy balik tanpe makan untuk isi tenage balik..sebab seriously penat main ice skating..even tempat tu sejuk aku berpelih main bende tu..huhu..time balik dah la kene redah hujan..pas tu nampak bus dah ade kat tempat bus stop..berlari-lari aku dengan midy kejar bus..huhu..sampai umah dalam pukul 7.30..agak lewat la..ingat balik-balik boleh pengsan terus..rupe-rupenyer pukul 2.00 pagi gak baru aku tidur..

picture time gurlss

::sampai-sampai je kat sunway terus bergambar..budak-budak nie semua giler gambar::


::isi perut dulu before nak main::


::gadis idaman seme lelaki..haha..koya..we are not for sale::


::aku suke gambar nie..lokasi dekat depan toilet ;)::


::erkkk..kaki aku macam nak jatuh jew..huhu::


::ready for ice skating yea!!::


::peace you all::


::H2P4 girls rockss::


the end

p/s:next sem cuti nak jumpe kat mane pulak eh..

6 comments:

  1. pi sunway x ckp...
    dekat je ngn umah....
    jlan da smpi
    hehe

    ReplyDelete
  2. [l e e ]
    kalau poket tengah kering mahal la..
    main je rm21 kalo xdek glove plus rm8

    ReplyDelete
  3. [Eazy Izzuddin]
    haha..xtahu la pulak eazy dok dekat.
    kalo x boleh ajak skali.
    boleh soh eazy blanje kn kn kn kn

    ReplyDelete
  4. huhu~ cipot. ko mmg. haha. suke wat aku jato bersama. huhu~

    gmbr aku chipsmore. hehe.

    ReplyDelete
  5. tu lah gunernyer kawan..jatuh bersama..bgn bersma..hehe..

    ReplyDelete