BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 28, 2009

27 dec 09

entry nie nak citer pasal aktiviti pada tarikh 27.12.2009
ape aktiviti yang aku buat
jeng jeng jeng
aku pergi gambang water park hehe
ala ala macam sunway lagoon la tapi sunway lagoon lagi besar. gambang water park nie kecik je..dah name pon gambang..sebenarnye dah lama plan nak pergi gambang water park nie tapi tak jadi sebab time tu acik hujan je kat gambang nie..last-last semalam jugak jadi.nasib baik aku balik ump awal huhu..aku g gambang water park ber3 eh bukan ber2 aku g dengan epunk and remy..enjoy jugak la even pergi bertiga je and dapat gak merase benda baru..huhu

mula-mula aku plan dengan epunk nak gerak pukul 10 sebab takut ramai orang..try la contct si remy..disebabkan tunggu remy aku dengan epunk pon pergi la breakfast dulu..isi tenage before nak main air..huhu..sekali tunggu punyer tunggu punyer tunggu remy..pukul 12 baru la pergi gambang water park tuh..sampai kat sane mak aih!!ramai giler kerete..manusia bertambah-tambah lagi banyak..nak kene beratur ambil gelang pon bukan main panjang..dari luar lagi aku tengok banyak nampak kepale manusia je dari air..huhu..

dah dapat masuk tu ape lagi..sewe loker..tukar baju..nak sewe pelampung time tu pelampung dah habis..so kiteorang just terus main air..main gelongsor semua segala la main..best..puas aku menjerit..haha..lepas tu budak-budak tu bawak aku main air kat tempat ade wave..aku pulak tak reti berenang..pergi kat tempat yang dalam..sekali ombak datang..tenggelam aku..huhu..dah la tak cukup tinggi..terkial-kial aku dalam air..lepas tu remy bawak kiteorang kat pool kanak-kanak nak tunggu ikan besar jatuhkan air..serius best bende tu..dua kali aku tunggu ikan tu..air die jatuh memang kuat..dah petang sikit time tu dah hujan...orang pon berpusu-pusu nak balik..time tu la banyak pelampung..kiteorang sewe pelampung and main kat sungai..best la jugak..kat tempat yang ade ombak besar pelampung kiteorang lost balance and terbalik..sekali lutut epunk kene kat kapele aku..terus die tarik aku dari air..aku pulak kene tindih dengan pelampung sekali..haha..pengalaman betul..risau epunk..dah kene sekali tu tak serik lagi..main lagi 1 round..lepas tu pergi balik kat tempat ade wave..aku naik pelampung..budak 2 ekor tu tolak..aku ade nampak lifeguard menyelam aku cari la mane lifeguard tu takot terlanggar die..sekali die muncul kat lubang pelampung aku..di sondolnyer kepale die kat belakang aku..terus aku terjun dari pelampung tu..eiii seram...dalam pukul 4 kiteorang pon balik sebab aku tak bawak tudung extra..so aku pakai je la sampai ke balik tudung basah aku tu...huk3

next aktiviti

pukul 5 aku dengan epunk keluar lagi..nak cari makan sebab tak makan lagi..memang lapar giler la aku..dah tak bermaya dah aku time tu..da lepas makan kiteorang gerak g kompleks teruntum pulak..nak beli tiket wayang citer chipmunks2 pukul 9.30. da lepas beli kiteorang pon pusing2 dekat kuantan prade(KP)..dah lepas tengok wayang..pukul 11 malam tu pon balik la ump..tengok wayang pon bukan berdua eh..bertiga jugak..kiteorang jumpa remy kat kuantan..

tu lah akitivi yang sangat-sangat berfaedah sebelum start class...

p/s:hari dah start class..ingat tak ade class hari nie


4 comments:

  1. ko balik lambat..kalao balik awal boleh ajak..ni pon plan on the spot..

    ReplyDelete
  2. waa, seronoknye.
    tak pernah arr dengar gambang water park.
    kat mane tuh?

    ReplyDelete
  3. baru je bukak..
    dekat gambang @ pahang..
    sampai akhir thun nie tgh promotion..skarang nie mirah la

    ReplyDelete