BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 18, 2009

LUCKY


ape korang nak buat bile dapat rm500 tiba-tiga bak kata pepatah melayu bagai bulan jatuh ke riba or bak kata pepatah bella bagai jacob mintak couple kat aku..haha..ahad yang lalu abah aku dapat hadiah voucher i-setan sebanyak RM500. die dapat tempat ke-2 dalam tournament golf..tapi kalo dapat 1st place dapat voucher RM1000 wo..jaoh tu beze 1st place and 2nd place..tapi tak ape RM500 tu pon banyak jugak ape...petang tu aku dengan kaum keranat ku terus ke klcc menyerang i-setan..susah jugak bila dapat banyak duit nie..hehe..abah suruh habiskan voucher tu...berpeluh jugak nak habiskan RM500 tu dalam masa 3 jam je..berpeluh-peluh kawan weh..nak guna voucher kene hati-hati sebab gune voucker tak dapat baki..memang kami adik- beradik menggunakan segala skill math yang ada nak kira tambah tolak bahagi segala diskaun yang ada..huhu..and hasilnye aku dapat barang yang aku nak..hehe

itu la perempuan bila dapat duit je terus target shopping..mama kate disebabkan bulan nie aku dah shopping 2 kali so mama kate kalo nak shopping lagi tunggu next year..ala nak tunggu next year bape hari je la lagi..tak lama mane pon..huhu

tips kalo nak untung suruh la bapak korang main golf..hadiah die memang lumayan..dapat barang elektrik la..hp pun pernah jugak ayah kau dapat..mp3 and mp4 pon ayah aku dapat..dah tak poyah susah-susah nak beli.kan jimat..tapi memang hadiah yang paling best hadiah voucher la..siyes bahagia giler aku...haha

12 comments:

  1. dah tua nnt aku tanak main golf..nnt anak bini seronok shopping dkt isetan..nak ajar jadi setan la tu..hehe

    ReplyDelete
  2. shopping sakan lah neh..
    have some for me???
    hehe
    xD

    ReplyDelete
  3. [siggplus]
    haha..rugi weh xmen golf..jd boros mcm setan..ngahaha

    ReplyDelete
  4. [l e e]
    memang sakan la..huhu..kite enjoy selagi ade orang tanggung hidup kite nie..hehe

    ReplyDelete
  5. [Eazy Izzuddin]
    eazy cakap lambat..
    dah habis da..haha`

    ReplyDelete
  6. bella
    nak mtx tlg leh?

    Vote For Me

    http://www.broframestone.com/2009/12/bfundi-bloggers-dengan-broframestone/

    Thanks so much
    hehe
    xD

    ReplyDelete
  7. klu bro la kan... bro habiskan byr baki yuran pengajian je la huhuhu

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  8. nak buat mcmmne voucher i-setan..kene abiskan kat situ je la..kalo voucher ump boleh la wt byar yuran..huhu

    ReplyDelete
  9. he...23x hep... tips ini untuk mereka yg nk MC malas koje.. klu malas nk g kelas tue xleh pakai tips nie.. kelas is wajib hhhu

    ade ke voucher UMP..???

    ReplyDelete
  10. hahaha....nape pulak yg nk ponteng class xboleh gune..xadil nie

    mne ade la..ish die nie

    ReplyDelete