BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 1, 2010

Hang Out Wif My Gula Madu

akhirnyer semalam dapat gak hang out dengan cukup quota 4 orang sape lagi kalo bukan aku, maz, fana and dena my beloved gurlfriends (stop disitu kami bukan lesbie ok!!)

plan asal nak pergi sunway and main ice-skating tapi..........................disebabkan kekangan (pergh ayat karangan) yang muncul sebab masalah fana hampir cancel plan nak kuar hang out...nasib baik la aku, dena and maz nie agak degil so kiteorang pon main terjah rumah fana and time tu die dengan muke baru bangun tido huhu..kiteorang pakse die siap-siap mandi and kiteorang pulak pergi dapur masak makanan untuk adik die>>>>(p/s:kat umah sendiri kiteorang nie bukan main liat lagi nak pergi masuk dapur especially aku..sekali kat rumah member laju je siapkan makanan hehehe)

then kami pon bergerak la ke...bukan sunway tapi mines...mines pon tak ape asalkan dapat lepak and have fun wif my gurlfwens (heart dieorang sangat)

maz+dena+bella+fana

aktiviti yang kiteorang buat>>>>makan pizza hut sampai kembung perut, karoke sampai tak cukup nafas and and window shopping sampai sakit kaki

and at the end of the day yang buat aku rase kenape la aku nie malang sangat is boleh pulak tapak kasut aku ternganga i mean separuh tercabut tengah syok-syok pilih baju...spoil betol..and and and time dalam kerete on the way nak balik umah boleh pulak entah macam mane tangan aku boleh tibe-tibe lost die punye grip tercampak akunyer touchscreen pen masuk kat celah handbreak kerete..wawawawa..malang kan kan kan (sile setuju)

p/s:balik rumah semalam dapat cerite yang sangat-sangat bikin aku panas hati!!

No comments:

Post a Comment