BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 18, 2010

i need burger for my lemak


siyes aku nak sangat-sangat makan burger baru kat mekdi..GCB..dammm macam sedap and orang yang dah makan pon cakap sedap (slurppp air liur dah meleleh)..mane la aku tak mengidam mende alah ni with grilled chiken..dammm sedap tu..anything yang ade chiken aku mesti makan...

semalam dengan bersusah payahnyer pergi teluk cempedak sebab nak beli mekdi sekali banyak giler kerete..last-last drive tru je.....tengok-tengok sold out..what dammmmm lagi... geram-geram dah nak sangat-sangat...muke da macam tenuk kot time tu..mulut dah muncung panjang dah..last-last order je spicy chiken mcdeluxe..makanan ruji aku..ngaaaaaaa...kalo dah drive tru tu mesti la tak ade tempat nak makan..last-last makan kat gambang jew..ngahaha..beli bukan main jaoh lagi sekali makan depan ump jew...tak romantik betol...

agaknyer orang kuantan nie kuat makan mekdi eh...makanan ruji dewang pon mekdi gak macam aku kot...korang pergi la makan KFC poket tu.....shuh shuh mekdi akunyer sorang,,

k chow mau breakpast =)

p/s:masih kecewe

No comments:

Post a Comment