BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 12, 2010

saye sokong belanda ^^

pagi bute nie akan meriuh la dengan penyokong-penyokong bola..and aku sokong belanda..tak nak sokong spain..huhu...kite tengok ramalan si sotong or ramalan si burung yang betul malam nie...octupus VS bird...siapa salah kene panggang..tapi aku maybe tak dapat nak nonton and bersorak bersame dengan penyokong belanda yang lain .sebab tak ade geng nak tengok bola..dah cun-cun esok tak ade class pagi....huwaaaaa so sad la...mahu jugak!!! layan dengar dari budak-budak nie je la siape yang menang...

tak ade kene mengene dengan tajuk>>>>>
akhirnyer dapat gak aku twilight eclipse..tujuan tengok tu sebab nak tengok jacob!!!die semakin HOT...asal nampak jacob aku pon "oh jacob" yang sebelah aku (si muncit) dah jeling-jeling buat muke tak puas hati..haha.....

p/s:nak tido la..penat...esok kirim result siape champion kat aku eh

No comments:

Post a Comment