BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 2, 2010

Bikin Saye Panas Hati!!



semalam ade kes even bende tu direct kene my fwen tapi aku pon terase jugak..sekali kene tempias die and sangat-sangat sakit hati

ape korang rase bile ur own bestfwen boyfriend said this to you>>not to me la but to my other bestie..dah la kat fesbook pulak tu

kau ingat awek aku tu cita-cita die driver taxi ke ape?nak suruh pick up pick up, padahal boleh drive.bodoh giler

then then die cakap lagi>>ko tak pernah kena marah dengan aku lagi, sebab tu buat perangai

and lagi die cakap>>pergi mampos la bodoh

aku terase sekali sebab member aku nie pon pick up aku sekali...so walaupon dituju ke member yang lain aku pon terase la jugak..and aku pon agak panas hati dengan ayat mamat nie..salah ke as kawan mintak tolong kawan pick up..lagi pon dah memang nak kuar same-same..so ape salahnyer..kiteorang pon selalu je pick up-pick up nie..tak pernah nak rase beban..sekali kene hembur macam nie...sedih giler...tapi last-last kiteorang buat tak tahu je...kiteorang bukan rapat pon dengan laki tu..so biaq pi je la die nak cakap ape...yang aku tahu aku benci laki tu giler-giler sekarang!!!kurang ajar giler cakap dengan pompuan macam tu...

laki tu lupe ke siape yang tolong back up and cover awek die tu bile nak sneak out pergi dating dengan die??? Kami ok yang kene cover everything..cover depan parents die...datang ambil die bile die nak pergi dating....kiteorang tak pernah nak marah or nak rase beban..we help each other...

p/s:act like nothing happen and aku harap our friendship still dapat bertahan>>>bestie forever....lupekan ape yang laki tu cakap

1 comment: