BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 19, 2010

opinion dari MISS BELLA

DR Bella ingin berkata-kata sebab mendapat arahan untuk memberi opinion tentang sesuatu..walaupon aku nie bukan DR love tapi mungkin opinion aku nie pon boleh gune jugak.. MUNGKINLAH........

persoalannyer:

just tertanye2..ape korang akan buat or rase...if korang tengah best2 date dengan bf korung then tube2 ade perempuan call...yang actually tak ade related dengan your bf...pastu die (bf tersebut) cakap....die dengan MEMBER die


opinion aku pulak:

hurmmmmm (sambil mengunyah karipap berintikan ayam+sardin)...kalau aku lah dalam situation macam tu hurmm haru jugak aku memikirkannyer...dah la aku nie cepat betul perubahan fasa mood aku..silap-silap boleh buat drama hindustan time-time tu jugak...
1. kalau perempuan yang call tu member biase aku tak kisah sangat...tapi nagutahu la siape call kan at least kuranglah suspen aku tu...
2. dah la perempuan call siap cakap mengaku awek tu member..kalau aku kecik hati lah jugak kan..awek mane la tak kecik hati bile boyfie just mengaku member...mesti ade something wrong nie kalau just kate member...she maybe someone important sampai boyfie die tak nak perempuan tu tahu die tengah spent time dengan perempuan lain..paham tak???tu aku punyer assumption je la....
3. kalau aku.....aku memang akan mintak penjelasan dengan lebih lanjut dan mendalam siape perempuan tadi...at least kasi la tengok hp tengok siape tu...tu pon aku dah cukup puas hati la..
4. tapi kalau sampai awek die amek hp pon boyfie die boleh rampas balik hp tu...haaaa tak boleh cakap ape dah..sah memang ade tak kene...so pikir-pikir la nak terus percaye ke tak kat lelaki tuh...mungkin selame nie die baik..tapi kite tak tahu bile die dengan member die perangai die lain sebab lelaki bile dengan member lain sikit otaknyer tuh...

itu je kot pandangan aku sebab aku nie tak pandai sangat nak berhujah pasal cinte cintun ni...al maklumla aku nie kureng romantika diamor yang ayatnyer chessy giler sampai boleh high colestrol gitu....

p/s:quiz exposure measurement macam test dah tadi

No comments:

Post a Comment