BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 5, 2010

Bila Dah Terjebak

ngeeeee.....nak buat pengakuan kat sini....aku dah mule layan lagu-lagu korea..nie adik-adik aku yang giler korea punyer pasal..duduk rumah aku acik dengar lagu korea, tengok video klip korea, tengok cerite korea...kire banyak korea la.

cute little eunhyuk ^^
then then bile aku layan 1 show korea ni DREAM TEAM makin menjadi-jadi pulak aku punyer giler..mule minat sorang budak super junior>>>eunhyuk....die maybe tak dek la encem macam members super junior yang lain tapi die cute.and and sekali aku tengok die dalam citer Dream Team tu teros minat..maybe aku nie memang jenis suke orang yang kecik-kecik kot..tapi kecik-kecik pon ade 6pacs!!! cair-cair....haha


Nichkhun
lagi sorang yang aku is Nichkhun from group 2pm.ngeee..memang habis cute la die..cute kan kan kan....1st time nampak die nie time tengok cite Goldenbell kot tak salah namenyer..ni pon minat pandang pertama...tapi sebenarnyer dah selalu tengok video klip die tapi tak perasan sebab mukenyer lain...sekarang nie makin cute dengan rambut blonde...die nie buat muke ape-ape pon comel..geram-geram

p/s:mesti ade orang marah lepas nie kan muncit....hehe..ape-ape pon si muncit still number 1

No comments:

Post a Comment