BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 11, 2010

oh bola!!

sudah mendaftarkan diri ke ump maka bermulalah sesi hidup ku sebagai pelajar balik n bukan as penganggur terhormat dah...aku dah rindu hari-hari ku sebagai penganggur =) so dah balik ump nie tak dapat la aku bersengkang mate tengok bola...dah la pagi bute nie nanti ade match...wawawawa..mahu tengok....tolong ajar saye camne nak tengok online..takkan la aku nak bantai tengok kat cafe dengan budak-budak laki kot..hilang keayuaan aku nanti..huhu

ngee antara hasil titik peluh aku kemas bilik sampai terlepas makan tengah hari...sampai sejuk dah ikan patin masak tempoyak yang aku bungkus

p/s:thanks muncit

2 comments:

  1. haha...nape??almari ko kayu ke??aku xbleh almari kayu..nti xbleh tmpung populasi bju aku yg bnyak ni

    ReplyDelete