BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 7, 2009

TERUSKANLAH dengan perangai kau tu

Pernahkah kau bicara

Tapi tak di dengar

Tak di anggap

Sama sekali..



Pernahkan kau tak salah

Tapi disalahkan

Tak di beri

Kesempatan



Kuhidup dengan siapa

Ku tak tau kau siapa

Kau kekasihku tapi

Orang lain bagiku



Kau dengan dirimu saja

Kau dengan duniamu saja

Teruskan lah.. Teruskan lah

Kau begitu



Kau tak butuh diriku

Aku patung bagimu

Cinta buta

Kebutuhan mu



Kau dengan dirimu saja

Kau dengan duniamu saja

Teruskan lah.. Teruskan lah

Kau.. kau begitu



Teruskan lah... teruskan lah..



teruskanlah dengan perangai kau tu

aku dah tak kisah and malas nak ambil tahu

sekarang aku just follow je kau punya rentak

aku nak jadi macam puppet

so tak payah dah aku susah-susah nak fikir

kau nak contact aku ke tak aku dah tak kisah

nak contact

contact la

aku balas punyer

tak nak contact sudah

ikut suke hati kau lah



dulu aku dah pernah cakapkan

jangan sampai aku jadi tak kisah bila ko tak contact aku

malangnya...disebabkan sakit hati aku dah teramat sangat so aku pon dah tak kisah

lantak la ape nak jadi kat kau jadi lah

aku bukan tahu pon ape jadi kat kau

whatever dude



like you said before "i'm single but not available"

so am i

so i can do anything i like



::now i feel like the last cookie in jar, all ALONE and BROKEN::




p/s:kalaulah dapat keluar release tensenkn best..dah ade orang ajak da gi lepak minum-minum..tapi malam-malam nie kalau keluar berdua je tak elok..huhu..boring kalau berdua je..not in the mood for study..



6 comments:

  1. aku kalau macam ni aku bawa moto pelan², lepak minum sorang². tenangkan fikiran.
    pikir balik apa dah jadi dengan hidup ini..
    ada masa gembira.
    ada masa berduka..
    masa sedih memang menyakitkan..

    ReplyDelete
  2. [unwanted]
    aku xdek moto so xboleh la nak kuar jalan2 bawak moto tenangkan fikiran..
    kalo ade transport aku g pantai terus tenangkan fikiran kat situ sambil tengok kerenah orang mmg tenang..
    huhu

    ReplyDelete
  3. terlalu kasar...
    ape2 pon rileks...
    mari aku bwk ko gi pantai...
    hahaha...
    kite dating ber2

    ReplyDelete
  4. [faiz]
    jom2....
    aku nak main air laut...
    nak main pasir pantai...
    huhu..
    dah lame x main air laut..

    ReplyDelete