BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 6, 2009

fucking day

today is really not my day..tak tahu kenape malang betol hari nie..dah la petang tadi ade paper islamic institutions..ape yang dibace tak keluar..ape yang dibace tapi tak ingat tu lah yang keluar masuk essay.. sangat bengong!!bagi aku tak dapat jawap part essay with full confident dah cukup2 meng-down-kan semangat aku untuk hari ini...

aku just mengharapkan dari si dia untuk mendatangkan smile aku yang dah semakin pudar untuk hari ni..tapi........bende yang menyakitkan hati boleh datang sekali tengah-tengah baru nak memulihkan semangant yang down..

sikit sangat ke kepercayaan kau kat aku?
selame nie apa yang aku buat kat kau tak dapat buktikan ke kasih sayang aku?
tak dapat buktikan lagi ke cinta aku kat kau?
mane pergi kepercayaan kau dekat aku?
ni bukan kali pertama kau tak caye kat aku
dah lebih dari 3 kali kepercayaan ko kat aku tergugat
kau tahu tak betape kecewenyer aku bile ko tak percayakan aku
kalau kau tak percaya aku kenapa kau still masih dengan aku?
ape point kau sebenarnya?
without trust there will no love
aku tertanya-tanya
adakah kau sayang aku lagi?
cinta aku?

aku pelik
seribu tanda tanya dalam kepala otak aku
kalau kau tak percayakan aku
habis selama 10 bulan kita bersama cinta kau dekat aku berdasarkan apa?
selama ini kata-kata cinta dan sayang yang aku luahkan dekat kau, kau tak percaya la ye

aku pulak
terlalu percaya kat kau
ape yang kau cakap aku percaya
aku tak membantah pon ape yang kau cakap
aku tak pernah nak jeles kau dengan ex kau
kau nak tahu kenapa?
sebab aku percaya dekat kau
aku percaya yang kau sayang dan cinta aku
aku percaya setiap kata-kata cinta, sayang dan rindu dari kau
aku tak pernah syak kau masih ada perasaan kat ex kau
sebab sekarang kau dengan aku
kau sekarang ada aku

tapi kau
even aku dah ada kau sekarang
kau masih fikir aku ada hati dengan ex aku
ape point aku nak simpan perasaan dekat dewang?
its over between me and them
don't you understand

it just a simple word
i love you
the one and only
there is no other guys except you in my heart
don't you understand????


aku dah penat..air mata nak keluar tapi sikit..air mata pon dah penat nak kaluar..dah sakit dah mate ni nak menangis..kenapa lemah sangat kau nie bella??laki tu dah tak percaya kat kau..yang kau nak menangis sebab lelaki yang tak pernah percaye kat kau kenape?sakit je yang kau dapat bella...

p/s:mood study dah hilag..currently doing dengar lagu..minum hot chock di musim hujan..oovooing dengan faiz nor n pikirkan what happen next between me n u


No comments:

Post a Comment