BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 10, 2009

ko ni lelaki ke perempuan

salam semua..

pagi tadi telah berakhirnya paper aku yang ke-2..agak susah jugak la nak jawap..tapi usah dikenang kisah yang lamakan..aku pon bukan nak story pasal paper aku pagi tadi..

sekarang kita nak buat satu ujian..ujian ape? ujian nak tahu korang ni otak lelaki or otak perempuan...nak tahu korang nie lelaki ke perempuan bukan takat tengok ape yang ade kat fizikal korang sebab sekarang nie pon bentuk fizikal dah tak boleh nak tentukan korang ni lelaki ke perempuan..yang lelaki nak jadu perempuan yang perempuan pun sibuk nak jadi lelaki..



sebelum aku mengarut lagi jom kite buat test korang nie mempunyai otak seprang lelaki atau otak perempuan

amaran keras: jangan menipu time buat test nie...jujur dengan diri korang tau

arahan: sila baca dan cari seberapa banyak huruf F yang korang boleh jumpa dalam ayat di bawah dengan sekali baca je eh..kalau boleh dalam masa 15 saat

FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS

dah habis baca?

jumpa berapa huruf F?

3 ke 4 ke 5 ke 6?

sure dengan apa yang korang kira tu?

try baca sekali lagi ayat di bawah ni

FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS

so dah kira kali ke-2 ni korang jumpa berapa huruf F?

jawapan: ade 6 huruf F kat dalam ayat kat atas tu

kalau korang jawap 6 maknenya korang ni mempunyai otak seorang perempuan and kalau korang baca just jumpa 3 je huruf F korang nie mempunyai otak seorang lelaki..

kenapa lelaki baca just jumpa 3 je huruf F?
sebab....otak lelaki atau lelaki tak dapat nak proses perkataan "OF" so lelaki akan ignorekan F dekat perkataan "OF" tu.

selamat mencuba
and jangan marah kalau jantina korang tak sama dengan result yang korang dapat ^__^


p/s: aku buat dah buat test nie and aku jumpa 6 F..so maknanya aku ni perempuan yang tulen..romate aku jumpa 3 je huruf F..diragui jantina dia nie..haha


6 comments:

  1. asal ha saye yg boy ni jumpe 6? uik...

    ReplyDelete
  2. [psychopath]
    baik kamu check balik jantina kamu..hehe

    ReplyDelete
  3. haha. cm 2 alam la. atas bwh ade. haha

    ReplyDelete
  4. [BroFramestone]
    tu makne ade something wrong gn bro punye otak...
    check dokte cepat...
    hehe

    ReplyDelete
  5. he...23x mmg terase cam ade something wrong je la... meg bella check kan leh x?? mne tahu ade OS install xbetul ke

    ReplyDelete