BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 9, 2009

serabut kepala

exam aku yang ke-2 bakal menjelang pada 10 nov..exam paper management information system..tapi aku sangat serabut kepala dengan nak membaca banyak-banyak chapter and wujud pulak masalah-masalah yang memang mengganggu kepala otak aku..stress out dowh..dah la aku nie jenis short-term memory..baca je lupa..tak baca lagi lah tak tahu kan..so kena baca jugak...2 more chapter to go...lepas habis post entry nie nanti aku sambung balik study..study sampai mata lebam..bukan ada orang nak tengok mata aku pon sekarang nie..semua dok mengadap buku and kertas exam..so keadaan aku sekarang memang serabut dan serabai..semuanye terbengkalai..seriously aku bila dah masuk musim exam keadaan aku macam pompan hilang laki..

keserabutan kepala yang terserlah di meja

meja ni kecik sangat untuk aku menebarkan buku and laptop
ignorekan hp tersebut sebab hp tu dah hilang fuction k..senyap macam hp permainan n just for display only

aku bukan takat serabut kepala je..serabut hati pon ada gak..dia betul-betul membunuh aku dengan cara paling soft and silent and orang lain tak nampak..sesiapa yang sebilik dengan aku tahu lah macam mana keadaan aku sekarang..tengah-tengah belajar tibe-tibe boleh termenung panjang and sebut nama laki tu..hurmmm..malam nie pulak rumate-rumate aku dok pakat pasang lagu ala-ala sinar af yang terkene sangat la dengan keadaan aku sekarang..nasib baik aku tak nangis..layankan aja and enjoy and ketawa-ketawa..ilmu pon lari la lepas tu..haha..sengal la budak bilik aku nie...by the way, ada yang menjadi mangsa dalam keserabutan hati aku nie..nak tahu sapa jadi mangsa.......tengok bawah..bukan bawah korong.gambat bawah nie..

magsa keadaan

nampak tak makhluk berwarna coklat yang di-circlekan dengan bulatan tu..yang tu la jadi mangsa keadaan..tu gupsy (tedi yang dia kaci)...dari semalam aku tak duduk dengan gupsy..sebab pandang gupsy je ingat die..dah la ada bau dia si gupsy tu..haish..so malam semalam die tido kat hujung kaki aku..aku tido petang tadi pon kat situ jugak la die duduk..sorry gupsy...sape suruh babah kamu tak contact saya kamu jugak yang jadi mangsa..kesian jugak aku tengok gupsy tu tidor sorang-sorang kat hujung katil tu..tapi nak buat macam mane acik ingat kat budak tu je.. saya tahu kamu baca blog saya..so pesanan kepada kamu..kalau kamu sayangkan gupsy baik kamu contact saya hahaha (very evil laugh)..

aku dah merendahkan ego aku untuk contact die..dengan harapan nak memujuk die..tapi tak ada orang yang mengangkat call..hurm..aku tak berani sebenarnya nak contact die..sebab tak nak kaco emosi dia time dia tengah exam nie..nanti ganggu study dia..i just want the best for him..so aku memang kene ikut rentak die..aku just akan menunggu dan menunggu dan menunggu macam tunggul kayu tak pon dok terpacak macam tiang lampu pon boleh jugak...

p/s: oh kasih damailah kau di sana (lagu nie ditujukan khas untuk saya daripada roomate-roomate saya kepada si die) jom nyanyi beramai-ramai...

1 comment:

  1. good luck la ek....

    out of topic--> ye ke xreti supakn...meh bro suapkan nk x?? he...23x entry bro tue agak berbau politik sikit la..so mmg byk mknenye

    www.broframestone.com

    ReplyDelete