BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 5, 2009

aku, dia dan mcd


aku
seorang gadis yang sangat gilekan spicy chicken mcdeluxe
bila dah mengidam mcd sampai tak lalu nak makan nasi


dia
jejaka yang selalu jadi mangsa bila aku dah mula mengidam mcd
jadi mangsa orang yang kene drive aku ke kuantan untuk mendapatkan mcd
kesian kamu kene layan kerenah saya



aku&dia
bahagia bersama mcd

p/s:esok bermulalah final exam aku..wish me luck yer..berdebar2 aku tunggu esok =.=' currently searching nama yang best and cantik2 untuk anak..

8 comments:

  1. aaa. ingatkan searching d note for d exam tomorrow. haha. =p

    ReplyDelete
  2. hehe...
    melencong sebentar nk cari ketenangan..
    acik ngadap notes je boring gak..

    ReplyDelete
  3. heh lama aku tak jumpa e-punk..kemslm kt dia k

    ReplyDelete
  4. bro dah lame xmamam mcd.... rindu nk mamam...tgu la turun KL nnt kot huhuhu

    itu pun xtau bile nk turun huhuhu

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  5. huhu. itam ke mende bella.
    lupe light effect. heee~

    ReplyDelete
  6. [siggplus]
    nti aku sampaikan salam ko tu kat die eh..
    lepas ko meninggalkan bilik die da xde tmn sebilik da die..
    huhu

    ReplyDelete
  7. [Framestone]
    huhu...
    xyah turun kl nak makan mcd..
    turun kuantan pon dapat cari mcd..
    jom la turun kuantan..
    hehe

    ReplyDelete
  8. [Cucuopahatok]
    nenek!!!
    sape itam???
    cakap lek lok nenek

    ReplyDelete