BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 28, 2009

new moon

salam...
hari nie aku tengok cerite new moon dengan gurl friends aku deana and farhana

demi nak tengok cerite nie kiteorang gerak g jusco pukul 10..agak awal la untuk aku yang selalu bangun tengah hari nie..hehe(kantoi bangun lambat)

conclusionnyer berbaloi jugak la aku bangun awal sebab nak beli tike wayang..sebab citer new moon nie agak best gak tapi yang tak puas hatinyer ending die tergantung..aku dah excied giler nak tengok bella dengan edward kawin ke tak..nampaknyer kene tunggu next pulak la..nak baca biku die malas..so aku sanggup la tunggu sampai yang next story keluar..hehe

tapi yang membuatkan aku teransang giler time tengok citer nie tadi sebab new look jacob yang sangat-sangat hot..omg!!dengan ambut pendek die tu and body die yang ade six pac tu..memang cair la aku dengan farhana..asal nampak jacob je mule la kate laki masing-masing..masing-masing dah lupe bf (oppss...boleh kene marah nie)..yang diana sibuk pertahankan edward die yang ho tu..tapi kalau dari sedi body memang jacob la menang..hehe


hot and sexy jacob
die buat aku cair

me and deana
kat fiting room tengah tunggu farhana try baju

p/s: really mish my big tedi bear =.='

10 comments:

  1. semalam kak taie g tgk cite nie dgn mbe2 die...

    then bro dpt sms dari die...

    die nk bro jd cam dulu.. body ketul2... n ade 6 pack kat perut he..23x sekrg jz ade 1pack je he..23x

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  2. hehe..nie mesti gara-gara jacob..
    body die memang best la..

    macam mane dr 6 pack boleh jd 1 pack je..nie mesti malas nie..hehe

    ReplyDelete
  3. beb! baju baru beli tuh! :P

    nak pose full! :D:D

    ReplyDelete
  4. haha....oh xboleh senang2 nak kc ko..gamba mahal lorhh

    ReplyDelete
  5. ngade! nak tgokk doeee!
    ok x baju tu ngan cardigan?

    ReplyDelete
  6. huhu..
    ok je...ko dgt umah la kalo nak tengok..hohoho

    ReplyDelete
  7. smpai hati bro tulis kak taie....sedih nye...same kan kak atie ngan taie.... =(

    wawawa memenag teruja sbb body bro lu lagi mantap...adehhhh

    www.khaizarien.com

    ReplyDelete
  8. skrg dah jrg bersukan... dok je wat koje.. sekali sekala je jalan sane sini..tue pun anik kete...

    mahu xhilang 6 pack tue

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  9. [-aTie-]
    huhu..typing error tu kak atie..

    xpe la bg bella jacob lg mantap..huhu..bersinar-sinar mate tengok

    ReplyDelete
  10. [Framestone]
    jalan naik kete mane ade effect..
    takat tekan minyak n break n pusing2 stereng..
    memang patut la hilang 6 packs tu

    ReplyDelete