BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 8, 2009

tanggal 8 october

tepat pukul 12 malam

tut..tut..tut..tut..
aku:ellow mama tengah buat ape??
mama:tengah tidor la da lewat malam nie
aku:malam masih muda la mama..asal tido awal sangat??
mama:esok nak kene g bilik kebal (tok amik kertas exam PMR)
aku:nak cakap sikit nie mama
mama:ape die??
aku:happy birthday mama..akak orang 1st kan yang wish mama birthday
mama:akha..thank you
....borak dan borak dan borak....
aku:k la mama g la tido tu..epi birthday

pahamkan ape entry aku kali nie..
hari nie birthday mama aku yang ke 45 tahun
MySpace HAPPY BIRTHDAY MySpace
dah semakin lanjut usia mama aku
kalau nak dapat cucu pon dah boleh
tapi tak boleh lagi sebab anak sulung die nie masih mude..hehe
malangnyer aku tak dapat same2 nak celebrate birthday mama..bukan tak nak balik rumah..tapi kebuzyan yang terlampau menyebabkan aku berat hati nak balik..
aku akan balik b4 nak final exam nak mintak restu mama abah..
dengan ini dari jaoh anak mu mengucapkan selamat hari jadi and harap2 dewang celebrate birthday mama sebab everytime birthday anak2 die..die akan celebrate and masak ape yang kiteorang nak..

my mummy and me

last year punyer cite birthday mama yang last year aku lupe nak wish..bukan sengaje lupe..tapi aku busy sangat pada hari kejadian sampai lupe..mase birthday mama aku ade kat jengka tengah buat training fire..memang tak teringat terus la..malam tu mama call aku..aku agak pelik la tibe2 mama call..aku tanye la mama tengah buat ape..mama kate die tangah makan kat luar dengan family aku..time tu aku still tak ingat hari tu beday mama..aku tanye lagi kenapa makan kat luar..mama kate la birthday mama..aku terus jerit..hah!!!aku mintak maaf banyak2 giler sebab lupe birthday mama hari tu..

pengajaran untuk this year..
setiap hari aku ingatkan 8/10 tu birthday mama..hehe

p/s:sangat germentar esok nak kene wat presentation untuk group project 1 oshms (osh management system)

1 comment: