BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 6, 2009

cekik darah

sekarang nie ade 2 owner cafe baru kat ump...aku selalu panggil cafe kiri and cafe kanan..

alkisahnyer..
tengah hari tadi dengan perut yang semakin berkeroncong nyanyi lagu yang tak diketahui dah..aku pon berlari2 anak la pergi ke arah cafe..semlam aku dah try cafe kiri..lepas tu tengok cafe kiri punyer makanan macam tak memberangsangkan selere makan aku sangat..so aku pon belilah kat cafe kanan..

aku ambil

nasi putih
kuah kari je
ayam goreng

time bayar sekali mok cik tu kate rm3.00..aku pon heh?????MySpace mahal nak mampos..dah la aku tengah savibg giler..dalam dompet tinggal rm3.00 je time tu..ish..

semalam aku beli bende yang same kat cafe belah kiri dapat rm2.00 je kot..

muktamad

tak mau dah beli makanan kat cafe belah kanan..huh!!!!


pesanan kepade mok cik cafe

kami nie still student lagi..duit mane lah ade sangat..duit pon ade sebab dapat schokar or PTPTN or sumbangan dari parents..so jangan lah ambil kesempatan ke atas duit kami.nanti kene boikot..kamu tu baru je buat bisness kat ump nie..jangan lah cari pasal dengan student2 kat sini..nanti kedai tak laku baru tahu..padan muke

mok cik!!!jangan lah jual mahal sangat!! MySpace(nak je aku buat macam nie kat mok cik yang jage kaunter tu tadi)

4 comments:

  1. hahaahha~
    ko bakor je kdai die..
    ngahahha~

    ReplyDelete
  2. bro mase berlajar sekali makan dekat 4ingt gak..even minum air kosong...

    ala xkisah sume tue...side income byk...bro duit ptptn just untuk bayar study je...

    so bulan2 bro kne ade dlm 500 untuk sewa rumah 200, makan n sume la he...23x

    bisnes2 huhuhu

    out of topic--> xde la lame... bro mase sekolah just bestfrend gitew...lagi2 la bro time sekolah agak playboy gitew huhuhu awek sane sinie... si die bro je tahu sume cite he..23x

    ReplyDelete
  3. [.ku-chinta allah.]
    jom bakar kedai beliau..
    ko tolong belikan minyak tanah and pemetik api..
    hahaha

    ReplyDelete
  4. [Framestone]
    bella xamik ptptn..
    takat tiap2 bulan dpt 300 dr ayah bella je..
    tu je lah wat makan minum n shopping..
    nasib baik xyah nak bayar sewe rumah

    ->
    owh buaye darat rupernyer bro nie..
    sekarang dah insaf ke belom??
    kalau xinsaf cepat2lah insaf eh..
    jangan nak jadi playboy lagi

    ReplyDelete