BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 1, 2009

hati kusut


aku tak tahu kenape aku sekarang cepat je nak melenting
acik nak marah2 jew
senang betul tertekan
senang betul terase hati
sensitif jugak aku nie
agaknyer sebab under pressure sangat kot
hmmmmm
dah pulak tu aku nie jenis pemendam segalenyer dalam hati
kalau aku mule melenting maybe akan berlaku perang dingin
effect besar tu
hati aku sangat serabut
aku dah tak tahan dengan semue nie
kadang2 rase malas dah sangat nak buat kerje
fade up aku

MySpace

hati serabut
hati kusut
FULLSTOP

6 comments:

  1. emosi xstabil la nie ek... xpe2 pressure gitew

    nnt koje lg teruk pressure die kan huhu

    out 1--> he...23x entah bella berada di alam len or bella xberpeluang menikmati gegaran tue kot huhuhu

    out 2--> mne de full book lg..ade 3 lg kekosongan he...23x leh je kan he...23x (mengatai tul la bro nie kan)

    mmg bro nie pemalu sikit he..23x org xtegur so agak susah nk tegur org he...23x

    ReplyDelete
  2. lu haid barangkali... klik nuffnanng

    ReplyDelete
  3. [siggplus]
    mmg tgh pns..panas hati betol

    ReplyDelete
  4. [Framestone ]
    bella xsuke la under pressure..
    tensen betol..
    plus tgh ade krisis dgn si die..
    tu yg makin berapi hati..huhu

    ->
    alam lain??
    alam mane tuh??
    xpe2..nti bella fobia pulak rase gegaran tuh..

    ->
    hahaha..
    jgn nak tamak bro..
    jage yg 1 tu elok2 dulu tak payah nak tambah2

    ReplyDelete
  5. [paraxixth]
    hoho
    belom tibe timenyer lg lorh

    ReplyDelete