BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 11, 2009

lagu untuk mu

secondhand serenade

your call


Waiting for your call, I'm sick, call I'm angry
call I'm desperate for your voice
Listening to the song we used to sing
In the car, do you remember
Butterfly, Early Summer
It's playing on repeat, Just like when we would meet
Like when we would meet
Cause I was born to tell you I love you
and I am torn to do what I have to, to make you mine
Stay with me tonight

Stripped and polished, I am new, I am fresh
I am feeling so ambitious, you and me, flesh to flesh
Cause every breath that you will take
when you are sitting next to me
will bring life into my deepest hopes, What's your fantasy?
(What's your, what's your, what's your...)

Cause I was born to tell you I love you
and I am torn to do what I have to, to make you mine
Stay with me tonight

And I'm tired of being all alone, and this solitary moment makes me want to come back home
(I know everything you wanted isn't anything you have)

Cause I was born to tell you I love you
and I am torn to do what I have to, to make you mine
Stay with me tonight
Cause I was born to tell you I love you
and I am torn to do what I have to, to make you mine
Stay with me tonight



malam nie aku sedikit emotional..puas aku menangis menghembus segale yang aku boleh hembus..tibe-tibe lagu nie bermain di window media player aku..aku menghayati setiap patah perkataan yang ade..teringat si die.." i was born to tell you i love you" ayat tu macam best..nak je aku luahkan segale ape yang aku rase kat die..tapi aku nie tak pandai nak buat ayat-ayat giwang..kurang pandai dalam berkias ayat..apetah lagi menggunakan ayat-ayat yang dapat melembutkan hati lelaki..selalunyer lagu-lagu je la care aku nak mengexpresskan ape yang sedang aku rasekan...lagu nie sangat kene dengan perasaan aku sekarang and ape yang aku nak cakapkan kepada si die..

ingin ku luahkan segale yang terbuku dihati
perasaan ku kepada mu
tapi tidak dapat ku ungkap dengan kata-kata perasaan ku ini
lidah terkedu
mulut membisu
hati berkata-kata
tapi tidak kau dengar
serabut hati ku selagi tidak ku luahkan
hanya lagu yang meniti di bibir ku
sebagai ganti kata-kata yang ingin ku luahkan

mata mu yang menawan
senyuman yang terukir di bibir mu
menawan hati ku
kau kunci aku dengan pandangan mu dan senyuman mu
aku tewas
aku jatuh
jatuh cinta pada mu
aku tidak mampu mengungkap sebesar mana cinta ku pada mu
tapi aku telah terikat
terikat pada cinta kamu

aku mohon maaf jika aku menyakitkan hati mu
bila bibir ku berbicara mengeluarkan kata-kata kesat
aku harap kamu maafkan aku
ku harap tidak terlewat lagi untuk meminta maaf
aku cuba
cuba untuk berubah
berubah menjadi yang terbaik untuk kamu
untuk membahagiakan kamu dan menggembirakan kamu

p/s:giwang giler...ini bukan aku weh..maaf kalau terlalu merapu..aku mengalami gangguan emosi sebentar





4 comments:

  1. gud bebeh!
    hik2..

    nasehat aku... (poyo jep)
    ermm..
    slagi mende tuh ade dpn kte..
    jgn sie2 kn..
    kalo nk kate nk..
    kalo syg kate syg..
    jgn jd mcm aku yer...
    laz2 diri yg merana..

    go bella!! (-_-)
    ill pray 4 ur happiness..

    ReplyDelete
  2. huhu
    nasihat yang sgt memberangsangkan
    arigato gozaimasu
    i lap u lebih la padie

    ReplyDelete
  3. kemslm kt teman tido sekali aku eh..heh

    ReplyDelete