BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 13, 2009

table top bukan gossip talk

this is one of my project a.k.a group assignment yang menguji tahap creativity aku iaitu buat table top simulation untuk emergency response and preparedness untuk area lab and KPU building kat UMP...

banyak duit and mase habis nak siapkan assignment nie tau..brain cramp MySpace pon ade bile nak memikirkan macam mane nak selamatkan orang dalam banggunan tu bile emergency happen..segale aspek kene tengok...nak dapat feel buat assignment nie kene bayangkan nyawe orang kat area tu semua kat tangan aku..kene selamatkan dewang..berat tugas aku nie..haish

jom tengok kerajinan aku buat assingment MySpace


bakal-bakal safety officer yang tengah survey lab.tengok tak ade orang pon berani ade kat situ time kiteorang tengah survey ^__^
ntah ape yang dewang bace aku pon tak tahu..kusyuk betol

pose maut dari kami hahaha
"think safety act safely"

nie namenyer cari penyakit..dah siap tulis danger pon nak bergambat kat situ gak
iqa: weh korang tak takot ke nti mampos kene asap tu
bella:aku dah jaoh dah..cepat la tangkap gambo tu fareza
fana:relax sudah..bukan mati pon


muke penat giler lagi-lagi muke fana
fana:weh cepat la aku dah tak larat nie nak g serang expo convo kat luar tu
bella:aku dah tak larat nak usung safety boot nie..berat weh
iqa:aku nak g kompang nie!!!
fareza:bile aku boleh masuk camera pulak???


hasil daripada penat lelah mendapatkan segala maklumat and plan


cantik x??
cakap cantik!!kalau tak aku tenyeh-tenyeh kepale korang
siap ade kete police, ambulance and bomba lagi tau
siap tanam pokok kat tepi-tepi banggunan
kire bagus lahkan even kiteorang nie bukan budak awam or architecture tapi boleh bace plan lab yang complex and jadikan dalam bentuk 3D

presentation day??
berjaye tapi tak ade lah jaye sangat sebab memang semua group kene hentam dengan lecturers habis-habisan..bukan 1 lecturer tapi 3 lecturers..nasib baik aku group last tinggal 2 lecturers je..dewang suke dengan plan kiteorang and dok main dengan kerete-kerete yang kiteorang sediakan sampai ape yang kiteorang cakap tak dengar..yang budak-budak lelaki pulak time kiteorang present dewang ambil kerete mainan tu buat main kat belakang..terkejut aku..muke-muke yang selalu cover macho bile jumpe kerete mainan jadi macam budak-budak semue..hahaha MySpace

3 comments: