BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 15, 2010

selamat hari raya dari kg chawas

masih sempat lagi kalau aku nak ucapkan selamat hari raya di sini

dengan ini saya atau nama pena bella ingin menyusun sepuluh jari kalau bnyak sangat salah saya tambah lagi sepuluh jari kaki memohon maaf kalau ada tersalah mana-mana atau ayat, percakapan dan perbuatan saya ada menyakitkan hati mana-mana pihak dengan sengaja atau tidak sengaja. halalkan makan minum bagi sesiapa yang selalu belanje saya makan n minum. dengan itu dengan ingatan tulus ikhlas saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN

heeeee dah habis dah bahagian minta-minta ampun sekarang masuk pulak edisi berceloteh di hari raya. dengan ini saya mahu kasi kecoh 1 kampung yang aku berjaya drive sampai kelantan selama 8 jam.sampai je kampung, kepala memang dah berpinar, mate dah pening-pening. aku main salam je sape2 yang hulur tangan then aku nampak toto yang ade budak kecik tidur kat situ, maka dengan bangganya aku landing dan berdengkur..huhu

jo+yah family on 1st day raya

No comments:

Post a Comment