BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 18, 2010

dia datang

this entry gonna be short and simple. just nak buat ingatan untuk aku di hari tua, hari (15 sept 2010) di mana aku>>>
serabut perut tahap nak termuntah, excited giler, nervous, takot but happy at the same time and semua perasaan datang sekali gus dalam satu masa yang sama. dush dush macam nak melompat-lompat aku di buatnya nak terbang pun ada.

perasan tu datang sebab DIA datang ke beraya rumah aku tiba-tiba dari gambang.terharu la aku di buatnye bila si jantung hati intan payung datang menjenguk aku bila aku membawa hati yang luka lara (merajuk la maksudnya). i will remembered that day =)

p/s:merajuk hati mungkin tak lama.tapi bila orang tu makan hati kesan die sangat mendalam walaupun dia kata die dah tak apa-apa.tapi dalam hati tak ada orang tahu. kalau benda buruk di simpan lama-lama dia akan memakan diri dan one day, that person will explode and you will never expect what will that person do or say. so jangan nak salahkan orang je kalau dia buat tindakan drastik. cuba tenung diri sendiri dulu, fikir apa yang kita dah buat sampai orang tu bleh bertindak sampai macam tu, fikir dalam-dalam. ada otak guna. sebab orang tu mungkin dah penat ingatkan apa yang awak dah buat.

No comments:

Post a Comment