BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 18, 2010

budak tak ada life

orang time raya pergi menyinggah or serbu rumah member-member.tapi aku kat rumah kebosanan tahap gaban sebab tak ada orang nak kidnap aku pergi beraya.maka dengan itu ada 2 manusia yang sama-sama tak ada arah tujuan macam aku telah memberi idea yang munasabah giler untuk pergi berkaroke di hari raya. aku pun on je lah asalkan ada orang datang ambil aku. hehe..

dengan itu pada raya ke-5 aku telah beraya di mines. sepatutnya raya aku dapat duit tapi kali ni aku pulak kena keluar duit sebab 1 tak makan tengah hari lagi. so before memekak kena lah isi perot dulu. lepas tu kena pulak keluar duit nak berkaroke. patut minta tauke die belanja sempena raya ni tau..huhu

muka budak-budak di perantauan. perantauan ke??

makan nasi lemak special and minum white coffee. siyes dah lama giler mengidam cappuccino tapi tak dapat-dapat. so white coffee pon jadi lah

hari ini....bersamaan dengan tarikh 17 sept 2010..sekali lagi aku tak ada arah tujuan. kali ni aku telah membuat plan untuk mengkidnap 2 orang mangsa. mangsa pertama aku kidnap pergi jusco. then magsa ke 2 aku kidnap depan mak die bawa pergi mcd..huhu..

muka bahagia kat mcd walaupun sebenarnya agak malu di situ dengan orang pandang-pandang macam tak pernah nampak awek chun!!
lokasi terakhir mangsa ditemui bersama dengan aku di lake valley.

p/s:mengalami masalah gangguan jiwa sekarang.

No comments:

Post a Comment