BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 28, 2010

OSH trip

hye guys....sekarang aku nak update entry pasal trip aku ke bangi on last wednesday on 22 sept..1st trip yang aku join this sem. trip ke Agensi Nuklear Malaysia..ganas ooo pergi tengok nuklear..hehe^^

pukul 3 pagi dah bangun and mandi-mandi.sejuk babe.pukul 4 dah kena berkumpul.mata pon tak habis buka lagi.matahari pon tak terbit lagi.nampak bulan je.orang lain pulak tengah syok-syok berdengkur atas katil.

dalam bus. aku duduk kat area belakang untuk menyambung balik kerje dengkur-mengdengkur. tapi siyes ni 1st time aku naik bus pening gila nak mampos sampai nak termuntah.


at agensi nuklear malaysia.konon-konon tengah fokus la semua ni.tapi memang fokus pon.kalau tak fokus alamatnyer tak dapat la buat report nanti. terkontang-kanting la hidup aku nanti.

dah habis dah dengar talk. siap dapat cendera mata lagi.bola-bola dengan kelender.
posing-posing before naik bus ^^

after dah penat dengar orang bercerita kami pon menujulah ke Times Square.hehe.agak pokai di sana sebab berjaya membeli baju and beg.hehe

sampai kat UMP balik pukul 10 malam. still tak nampak matahari juga. nampak bulan je. 1 hari tak jumpa matahari UMP..huhu

p/s:aku tengah demam =.=''

No comments:

Post a Comment