BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 22, 2008

tag from me sista

7 things


7 ciri lelaki idaman anda
  1. tak tinggi (takut gn laki yg tinggi)
  2. tak nak laki yg hensem sgt (bnyk pesaing nanti)
  3. laki yg mempunyai senyuman yg sweet
  4. gentlemen
  5. funny coz aku ske ktawe
  6. pandai amek hati aku n layan aku
  7. laki yg tomei..xksah la die glap ke cerah..aslkn tomei
7 lelaki yg pernah anda minati sepanjang hidup
  1. khalis
  2. xingt name tp kteorang pggl die kaki retord
  3. abg lan
  4. bdak bername zul
  5. firdaus
  6. umar
  7. *****(rahsie)

7 perasaan yang sekiranya anda keluar dengan org yg anda minati
  1. jantung berdegup kencang
  2. xbleh nk ddok diam..excited giler
  3. mcm nk termuntah
  4. malu2 kambing..haha
  5. hepi giler xterkate
  6. menggelabah ayam
  7. asyik tersengeh jew

7 tempat yg ingin dilawati bersama pasangan anda
  1. paris
  2. jepun
  3. pantai
  4. anywhere yg romantika
  5. jaoh dr kebisingan kota
  6. rumah parents n mak mertua =p
  7. mane2 jew pasangan aku nk g aku ikot...
7 barangan istimewa yg anda mungkin hadiahkn pada psangan anda
  1. t-shirt
  2. tedi bear
  3. wallet
  4. card
  5. cute stuff
  6. perfume
  7. me heart <3
7 lagu yg mungkin anda nyanyikan pd pasangan anda

  1. cinta antara kita (duta ft baizura)
  2. never be replace
  3. bila rindu
  4. i remember
  5. lucky (jason mraz)
  6. take my heart (soko)
  7. twinkle (brainstewz)


No comments:

Post a Comment