BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 26, 2008

kecelaruan pemikiran

ade sorang mamat nie sampai skarang aku xleh nk lupekn die.die kire my 1st love.tp relationship aku gn die da lme over.kre2 stahun lbeh da la kteorng putus.after clash gn die aku couple gn laki laen tp yg tu pon clash gak..huhu da xde jodoh kot.but still....aku xtau nape aku xbleh nk lpekn die.aku couple gn 1st love aku 2 jus 1 thun 11 blan n 2 minggu.nk kate hepi gn mamat 2 xdek la hepi sgt.every week mesti gado.mest ade air mate yg mengalir ='( nk kate hensem n good looking.haha...xdek langsung.tp mate die sampai skarang aku xbleh lpekn.haha.giler da aku nie.

kdang2 rase nk blik ke die.tp xnk.coz die da mcm change jd org len.die bkan innocent boy yg aku knal dulu.hmm tp sampai skarang pon aku syg die lg.adush..asl la aku xbleh lpekn die!!kalo aku blik kt mamat 2...ramai mmber aku akn serang n mara2 aku.coz dewang tawu betape meranenyer aku couple gn die.tp sayang die gak.

on da same time gak..aku suke gn sorang lg laki.tp suke je la.admire gitu.ade ciri2 laki idaman n boleh wt jd suami..haha..tp..............................takot just betepuk sebelah tgn aje la.coz bdak 2 xtau yg aku suke die.xkan la aku nk cakap kt mamat 2 aku suke die.mesti la die tekejut.tp patot bgtau ke x kt die??hmmm

***dilema giler***

No comments:

Post a Comment