BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 26, 2008

my huda xp


















nie lg sorang best fwen aku.tp die nie more mcm kakak aku la.coz aku xdek kakak.die mara kat aku coz x includekn pasal die dlm my bestie.syg..yg ari 2 bestie kt btho la..

name diberi rabiatul huda.tp orang pggil die HUDA.but aku lg selese pnggil die comot.kalo panggil minah nie huda rase formal sgt.haha.die tue setahun dr aku.kre next year die msok 21 tahun pd 29 jan nti.tp aku xpnah die rase lg tue dr aku.coz perangai die ala2 cam aku jew.kechildishan.ape ye nk kc adiah kt ko eh huda??aku xdek idea nie.bantal golek nk x??hehe

aku start kenal si huda nie time kt matrik melake.die levelmate aku time kt matrik.bilik die A4.2.8 blik aku A4.2.14..skarang nie kteorang satu UMP n blik sebelah2..huda nie time kt matrik slalu dtg blik aku n beresling gn aku.walaupun die lg besar dr aku.tp aku slalu la gak menang..betol x huda.hikhikhik.tiap kali kteorang resling blik 2 4 sure jd cam tongkang pecah.katil rumate2 aku seme mesti bersepah.pas 2 resling sampai ke luar bilik skali.keganasan yg melampau bg pompuan.hahaha.sungguh x matured.lg 1 die slalu gendong aku dr bilik die sampai la ke katil aku.manje sungguh aku nie.skarang da xwat da seme 2.da besar.da xmen da resling2 nie.hikhik.

satu bende yg wt aku bleh ngam gn huda nie coz die sayang aku cam adk die.aku agak terharu la.huhu.walaupon die garang bg aku die tetap xgarang.die sgt care pasal aku n jage aku sepanjang aku kt UMP.bf aku dulu pon xcare aku cam huda care psal aku.sbb 2 la aku syg mmber lbeh dr bf =)

No comments:

Post a Comment