BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 16, 2008

tag dari huda si comot

Sila tulis 10 perkara tentang orang yang tag diri saya ini

  1. prangai cm budak2 walaupun umor da nk msok 21 (aku yg kne membebel kt die)
  2. sgt malas nk lipat baju..kne bebel baru nk wat.
  3. sgt syg kat aku..haha
  4. kuat mkn..mlm2 bute pon cari mknn lg..xphm aku perut ape si comot nie ade
  5. sgt2 la cerewet..tensen shopping gn minah nie.sampai ke ujung pon last2 aku je yg bnyk membeli.hoho
  6. garang nk mampos..jgn la wt die marah..tp aku xbape takot la kalo die nek angin(da bese da tgk die naik angin)
  7. slalu bg nsht kat aku..(msok angin kuar asap je)
  8. suke ajak aku p kuar..nafsu kuar da la kuat so ikut je la ^__^
  9. gilekn blog...blog pon xsegile minah nie..
  10. last skali..si comot nie suke bercerite mcm2 kt aku..disebabkn bnyk sgt cerite kdang2 aku da xigt ape yg die citekn..haha..jgn mara eh comot ku.

Sila tulis 10 perkara tentang diri saya sendiri

  1. aku nie kurus..so aku nk nek kn brt bdn..aku mkn la bnyk2..tp aku takot boncit..
  2. terlalu sukekn tedi bear (kalo bleh nk tedi bear yg besar) n coklat n pink
  3. childish cm budak2..waris perangai ayah
  4. suke bace komik
  5. tgh sgt confuse gn ceritera chenta diri sendiri
  6. suke sgt2 shopping..kalo bleh every week nk shooping. tp kondisi duit xmengizinkn tok shopping ari2..so window shooping pon jd la..
  7. suke kn pantai,padang rumput hijau yg luas n langit biru..(org kate kuat brangan)
  8. kuat berangan.(2 psal jerawat acik tumbuh cm cendawan jew)
  9. suke pendam prasaan sorang2.xske share mslah sgt..
  10. kuat mkn tok org bersaiz bdn kck seperti aku nie...

1 comment: