BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 27, 2011

air pollution exam

semalam aku da start final exam. semalam exam air pollution. alhamdulillah ade yang dapat jawap tapi ade gak yang blank~ nak buat macam mane dah manusie ni pelupe maka aku pon dah tak ingat la some part yang aku bacekan.

lepas habis exam aku kuar meronggeng bersama-sama budak-budak class aku. gaye keluar macam dah habis exam. tapi sebenarnye baru 1 paper je habis. kate nk release tension la konon. tension ade tapi bukan sebab exam, tapi sebab carry marks macam haram. sob sob sob

human factor = 52 (yang ni memang sangat-sangat puas hati)
air pollution = 49 (bersyukur lah jugak even tak sampai 50)
human factor = 42 (-.-)
applied mecahnics = 40 (sad + dah tak ada harapan T_T)


p/s: sedang sangat gilekan running man and the avatar: the last air bender (book 3) ^^

No comments:

Post a Comment