BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 13, 2011

my first job

dah lama giler aku tak update blog aku rupenyer. dah sebulan dah tak update. bukan busy. tapi tak teringat pon pasal blog ni. malam ni je baru tergerak hati nk tengok blog. last post zaman exam lagi rupenye. hehe. now aku dah ade kat rumah.dah lame dah pon cuti. and 16/5 aku start masuk office. ni first time aku kerje kat office sepanjang aku hidup di muke bumi. aku tak pernah kerje pon. kerje yang aku pernah buat pon jadi orang gaji separuh mase kat umah zaman tak de bibik dulu. nasib baik ade member aku ajak kerje. dapat jugak lah pengalaman bekerje tu macam mane. tapi kerje 2 minggu je pon. tapi siyes penat. bangun pukul 5.30 pagi. lepas tu balik umah pukul 7 petang. fuh. pukul 11 malam dah pengsan. rase jugak penat bekerje tu macam mana. patut la mama selalu tidur awal hari kerje.


saye dan kertas-kertas yang setiap hari saye perlu mengadap

ni la kawan saye. tiap kali tengok gambar ni terbayang dugong yang terdampar =)

sekarang aku dah habis contract. so duduk rumah je lah. tak tahu nak buat apa. nak cari kerje lagi malas la.

p/s: cek dah dapat. tapi gaji kene potong sebab cuti sehari. wawawa

No comments:

Post a Comment