BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 25, 2011

akhirnye bertemu

hype =)

i'm enjoying my full time being unemployed this long holiday. ayah aku dah bising suruh aku cari kerje sebab aku asyik makan je duduk rumah. hehe. since cuti ni ramai pulak member-member aku yang kerje so aku ketandusan orang untuk bertemu and almost everyday aku berjumpe dengan budak bername midy. mengalahkan masa aku dating dengan uncit aku. and almost every week aku berkaroke dengan si midy ni. this week kami bantai karok for 2 hours with just the two of us. and after 2 hours karoke my voice change.arghhhh.

and akhirnyer 21 june aku dapat jugak jumpe dengan maz and nad gara-gara aku mengidam nak makan dekat ice room tapi midy still ade jugak. kemane aku pergi die mesti ade. bile kami ber4 dah berjumpe we end up talking and laughing and gossiping and most of all buat bising yang amat sangat dekat ice room. and aku rase almost 2 hours jugak la kiteorang memekak kat situ. mase yang sangat lame untuk just makan ice-cream ice room. dah kate dah lame tak jumpekan =)

this is some our simpanan peribadi (tapi letak gak kat blog)



bile dah rase malu buat bising kat tempat orang kiteorang gerak main bowling pulak. and macam biaselah still bising and midy memang tak pernah gagal buat orang ketawe dengan gelagat die yang aku boleh describe as out of control =)

p/s:saye punye berat dah 42 kg =)

No comments:

Post a Comment