BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 11, 2011

PSM-ing

fuh fuh fuh dah lame aku tak berblog..ni semua disebabkan ke-bz-an yang melampau..

segale ke-bz-an aku semua sebab psm..seminggu hidup aku tunggang terbalik. tidur tak betul. makan tak menentu. jerawat pon bertambah-tambah bagaikan cedawan tumbuh selepas hujan. dah la ubat tertinggal kat rumah + datang bulan. memang nasib la muke aku. plus dengan eye beg yang semakin besar. dah rupe macam zombie.


rupe meje aku time tengah bz. kiri kanan penuh dengan kertas.
kalau nak makan kene makan kat lantai


printer aku menjadi meje tempat letak segale buku-buku tebal
printer tu pun bukan boleh gune pon just jadi perhiasan semate-mate


cotton candy yang aku tibe-tibe mengidam time buat kerje
nasib abik ade mek tolong belikan
thanks mek..ngeeee

owh and aku berjaya hantar psm pade tarikh yang ditetapkan 8/4..so sabtu ahad lepas aku memang bantai tidur and maen game.heaven sebentar hidup saye.oqh and one more thing, bende paling ajaib is sepanjang-panjang aku bz ni berat aku maintain sebab aku kuat makan nasi tengah-tengah malam.hehe

p/s:psm ini masih belum berakhir

No comments:

Post a Comment